Barbie verhaaltjes, wat speelde jij?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Nachocheese

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-16 22:39

Jelleee schreef:
Mmh ik was nooit zo lief voor barbies. Knipte ze altijd kaal := En mijn vriendinnetje beet altijd de voetjes er af dus eigenlijk leken het meer op zombies :o

Haha dit dus! Op een gegeven moment mocht ik geen dure Barbies meer om die reden :')

Vero

Re: Barbie verhaaltjes, wat speelde jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-16 22:40

Ik had die zeemeermin!
Vind het wel jammer dat ze allemaal weg zijn nu eigenlijk :')

_Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-16 22:42

Ik speelde altijd het klassieke Assepoester verhaal, inclusief penny. Verwende prinses had zwarte hemngst, die heul wild was. Stalhulpje had een eruit goede band met hengst. Stalmeisje en prinses haten elkaar. Toen ging koning dood, koningin stierf van verdriet, stalmeisje galoppeerde weg en begon een
Nieuw leven

BrittS

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-16 22:45

Bij mij hadden ze altijd paarden en dan moesten ze hele enge missies doen op die paarden en dan raakte er altijd een vermist en dan was die ontvoerd (ze vonden dan wel het paard terug) en dan werd ik zelf zo bang van mijn eigen verhaal dat ik huilend stopte met spelen }:0

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-16 22:47

Jij wint _O-

_Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-16 22:48

BrittS schreef:
Bij mij hadden ze altijd paarden en dan moesten ze hele enge missies doen op die paarden en dan raakte er altijd een vermist en dan was die ontvoerd (ze vonden dan wel het paard terug) en dan werd ik zelf zo bang van mijn eigen verhaal dat ik huilend stopte met spelen }:0

:') _O-

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-16 23:08

Ik had vroeger meer dan 50 barbies. Verjaardagen, Sinterklaas, tussendoor etc... :')

Mijn barbies waren áltijd zwanger. Ik had er zelfs een met een zwangere buik, waar een baby in zat :j Ook had ik vier Kens en die waren altijd verliefd op de mooiste, populairste barbies. Samen gingen ze dan paardrijden en ze zoenden ook veel af :')

Later kwamen de Bratz {:}

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-16 00:05

BrittS schreef:

Omg fantastisch :')

Shiawase

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-16 00:29

BrittS schreef:

_O-

Yunaa schreef:
Mijn barbies waren áltijd zwanger. Ik had er zelfs een met een zwangere buik, waar een baby in zat :j

Die had ik ook!

Ik speelde altijd gewoon een gezinnetje. Barbie de moeder, Ken de vader en 2 kleine barbies als kinderen.
Die kinderen waren altijd 5 en 3 jaar oud. Geen idee hoe ik op die leeftijden kwam, aangezien mijn zus en ik 3 jaar schelen, en mijn broertje en ik 4 jaar. :?
Maar goed, eigenlijk beleefden ze dus weinig.
Met paarden had ik toen nog niks, dus ik had ook geen barbie paarden.
Wat voor mijn ouders erg vervelend was, is dat alles precies hetzelfde moest blijven staan. Alle spullen waren nou eenmaal het huis van de barbies, en dat kan je natuurlijk niet zomaar veranderen zonder in het verhaal te zitten. :')

ElineGC

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-16 00:36

Ik speelde vroeger altijd met playmobiel. Altijd samen met mijn zus. In m'n eentje is het namelijk niet leuk. Mijn zus zat toen al in de eerste klas, ze vond het dus helemaal niet zo leuk meer. Als ik dan naar de wc moest mocht dat niet, dan zouden we stoppen. Dat wou ik uiteraard niet en ging dan smoesjes verzinnen om naar beneden te moeten. En als we dan toch stopten was het brullen..

Barbie speelden we ook wel eens mee maar playmobiel was de favoriet

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-16 09:59

Oh die zeemeermin had ik ook! Die had wel een lichte nekhernia, want haar hoofd heb ik er een keer per ongeluk af getrokken toen mijn broertje me liet schrikken. ^)

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-16 10:00

Op school hadden we ook een barbie zonder hoofd dat was Toos Hoofdloos en die moest altijd voor spook spelen :P

_Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-16 10:02

_O-

Een vriendin van mij had een zwart paard dus, maakte we altijd martingals van elastiek voor

Salsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-16 10:20

LadyMadonna schreef:
Dit waren overigens een paar van mijn grote trotsen:
[ [url=m/EQN1MR.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/BAI38X.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/AcVMmE.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/TE1KWe.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wij komen uit dezelfde barbies tijd! Die heb ik ook allemaal gehad. De koets en zeemeermin speelt mijn dochter van 5 nog mee

Ceasar2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-16 10:23

GarBel schreef:
_O-

Een vriendin van mij had een zwart paard dus, maakte we altijd martingals van elastiek voor

Ik maakte altijd slofteugels voor de paarden :o :') . Tegenwoordig ben ik echt anti hulpteugel, haha!

Yipee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-16 11:09

Ik speelde niet veel met barbie's. De enige barbie waar ik veel mee speelde waren de paardrij Barbie's met flexibele benen die op een paard konden zitten. :p De gewone barbie's konden dat niet, dan trok ik er weereens een been uit als ik een gewone barbie op een paard probeerde te laten zitten haha.

Ik heb verder eigenlijk heeeeel veel met My little pony's gespeeld. Had een pony kasteel, schoonheidsalon, een troon met een koningin my little pony, een bakkerij. Ik was gek op my little pony. Meer mensen hier? :p

Ik was altijd wat teleurgesteld als ik een Barbie voor mijn verjaardag kreeg. :')

JoycexEnya

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-16 11:15

Ik had ook 1 barbie maar heel veel shelly's mijn stallen waren boeken :')
En deed altijd lessen(voor de rest weet ik niet meer echt) Ik heb ook shelly's clubhuis gehad :P

Daarna zelfde met schleich gedaan, manege met pension paarden en samen met mijn vriendin hadden 2 veulens, ik een shire en zij een camarque en die hadden altijd ruzie. En mijn veulen kreeg altijd straf van de kuddeleider. Die had sleutels (elastiekjes) om de stallen op slot te doen :')

Iris965

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-16 11:39

Leuk topic!

Mijn buurmeisje had een barbie paardenstal, die ik echt vet cool vond.
Dan gingen we met de paardjes spelen en de barbies. Soms in het gras dan konden ze grazen :+
En dan gingen we met potloden etc een springparcours maken.
Ik geloof dat of 1 dan kampioen werd of er gebeurde een dramatisch ongeluk. :')

NinaCharlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-16 12:38

Ik legde met al mijn potloden de hekken van de paddocks/weides neer, en natuurlijk de hindernissen.... :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-16 12:55

De zeemeermin en de ar had ik ook :+:

Hier was het ook altijd manege, en dan deden we altijd springwedstrijden :') en action man van mn broertje was altijd de held als het mis ging (barbie met stijve benen moest altijd vallen) _O-

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-16 13:59

Mijn lego scala poppetje erfde altijd een stoeterij van een oom die ze nooit gekend had. Helemaal vervallen. Dat moest dan opgeknapt worden, weilanden gemaakt, stallen tekende ik incl. Voerschema en plakte ik op de muur net echt. De hele kamer vol touwtjes, weilanden dus. Als ik mijn kamer op moest ruimen begon het verhaal opnieuw.

Nu staat mijn hele collectie scala te koop. :o

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-16 16:59

Aan het einde van mijn barbie tijd (was ik 14 ofzo) gingen mijn barbies vooral uhm sexen :')

Hahahaha

shirleyp
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-16 17:17

Haha! Leuk om te lezen dit!

Ik was vroeger al vrij dramatisch ingesteld :') Ik speelde altijd dat er een natuurramp was en barbie moest vluchten (te paard of in de auto) en maar een paar spullen kon meenemen. Ben uiteindelijk zelf geen doomsday prepper geworden gelukkig _O-

leestmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-16 17:39

Het was meestal paardrijden wat de klok sloeg hier.
Ik maakte van boeken stallen. En van videobanden een bank voor in de kantine. En 2 wijnkistjes op zijn kant waren voorraadkasten. Dan ging de hele bups na de les in de kantine eten en roddelen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 21:04

Mijn barbies hadden altijd enorm wilde paarden. Die bokten zo wild dat er regelmatig een been afbrak B-) Welke dan huilend maar vakkundig weer gerepareerd werden met gekleurd plakband want dan hadden ze bandages.