Jelleee schreef:Mmh ik was nooit zo lief voor barbies. Knipte ze altijd kaalEn mijn vriendinnetje beet altijd de voetjes er af dus eigenlijk leken het meer op zombies
Haha dit dus! Op een gegeven moment mocht ik geen dure Barbies meer om die reden
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Ook had ik vier Kens en die waren altijd verliefd op de mooiste, populairste barbies. Samen gingen ze dan paardrijden en ze zoenden ook veel af 
BrittS schreef:Bij mij hadden ze altijd paarden en dan moesten ze hele enge missies doen op die paarden en dan raakte er altijd een vermist en dan was die ontvoerd (ze vonden dan wel het paard terug) en dan werd ik zelf zo bang van mijn eigen verhaal dat ik huilend stopte met spelen
Yunaa schreef:Mijn barbies waren áltijd zwanger. Ik had er zelfs een met een zwangere buik, waar een baby in zat
LadyMadonna schreef:Dit waren overigens een paar van mijn grote trotsen:
[ [url=m/EQN1MR.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/BAI38X.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/AcVMmE.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/TE1KWe.jpg]Afbeelding[/url] ]

en action man van mn broertje was altijd de held als het mis ging (barbie met stijve benen moest altijd vallen)
Ik speelde altijd dat er een natuurramp was en barbie moest vluchten (te paard of in de auto) en maar een paar spullen kon meenemen. Ben uiteindelijk zelf geen doomsday prepper geworden gelukkig
Welke dan huilend maar vakkundig weer gerepareerd werden met gekleurd plakband want dan hadden ze bandages.