nikilover schreef:420BlazeIt schreef:Ik durf nog wel naar buiten maar gedachtes gaan door mijn hoofd. Het gaat me ook meer om dat ze mijn hondje iets aan zullen doen, hij is nog zo kwetsbaar.
Aangifte gaat niet gebeuren, ik ga nog elke avond wandelen, moet sowieso met mijn hondje, en bij aangifte kan je naam vrijkomen als ze daarnaar vragen, dan krijg ik nog groter probleem aangezien meneer voor een grote lijn werkt.
Ik denk dat het een stukje wraak is, ooit toen ik naar hem zou gaan kwam ik een andere kennis tegen. Hij sprak me boos aan, gaf mij op mijn donder dat ik met verkeerde dingen bezig was, ik ging met hem mee ipv naar hem toe (hij stond achter hem met zijn auto). Door die enorme preek ben ik begonnen met afkicken en heb ik de volgende dag mijn hondje gekocht. Hem had ik toen laten zitten, zulke jongens kunnen mij ook niets boeien. Misschien was hij daar toch nog steeds boos over. Ik weet niet, zulke dingen kunnen sowieso niet natuurlijk maarja.
Ik ga komende dagen aankijken mocht ik nog iets van hun horen ga ik verdere stappen ondernemen.
Als je alleen al denkt dat ze ziek genoeg zijn om je hond iets aan te doen, zou ik het niet langer 'aankijken'.
Als ze je morgen je hond afnemen, of hem inderdaad verwonden, sla je jezelf voor je kop dat je niks gedaan hebt..
Aangifte doen met alle informatie die je over alle betrokkenen hebt, of inderdaad zoals vele bokkers opperden, tijdelijk bij iemand anders intrekken/verhuizen/wat dan ook, als ze je maar niet kunnen vinden.
Ik ga hierin mee... Hoe vaak zie je nu wel niet in social media voorbij komen dat er een hondje weet ik veel wat is aangedaan? Kat met een pijl door zn hoofd... Gekste dingen gebeuren hier in NL met dieren... We staan nota bene nu op plek 4 in de top-10 van dierenleed.
Ik had dit echt niet nog langer aangekeken, voor je hondje niet, maar ook niet voor jezelf.Shirley schreef:Dan laat je zulke gasten toch lekker hun gang gaan
Dealen, intimideren, mishandeling...Mag allemaal!
Doe gewoon aangifte, meid!
en dit ook nog ja! Jij zal vast niet de enige zijn die last heeft van deze man. Zulke mensen horen niet vrij los te lopen.