Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Celiien schreef:TS, Mogen wij ruilen?
Wij worden er helemaal gek van (tussen 2 basisscholen in, beide gaan op pad met school). Standaard een briefje op de deur dat ze moeten opsodemieteren (Maar dan netjes). Maar helaas, ze bellen nog steeds aan. En dit terwijl halloween/sint maarten nooit gevierd hier werden. De hype is de laatste jaren over komen vliegen
en ik vind t echt net bedelen, dus nee sorry, hier krijgen ze echt helemaal niks
verootjoo schreef:Hier in de buurt is niemand die Sint-Maarten doet. Heb het zelf ook nooit gedaan. Vind het maar raar. Weet ook niet eens wie het is en waarom je daar snoep voor moet hebben.
verootjoo schreef:Hier in de buurt is niemand die Sint-Maarten doet. Heb het zelf ook nooit gedaan. Vind het maar raar. Weet ook niet eens wie het is en waarom je daar snoep voor moet hebben.
Iris82 schreef:melody7 schreef:Ik woon in een dorp in Noord Brabant, geen buitengebied maar ik heb hier echt nog nooit gehoord dat het gedaan werd. Ik denk dat dat hier in Brabant niet is..
Ik heb er zes jaar geleden ooit 1 voor de deur gehad. Had nog een paaseitje liggen. Hoopte zo dat er geen schimmel op zat.