Leuke manieren om je waardering te tonen aan iemand.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Babeth

Re: Leuke manieren om je waardering te tonen aan iemand.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-16 18:52

Dank je :-)

Monchou

Re: Leuke manieren om je waardering te tonen aan iemand.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 19:15

Hoe je écht iemand verrast is door goed te luisteren naar zijn wensen. Een Engelse vriendin wist dat ik hou van de film "Pride & Prejudice" (hoewel ik dat misschien hooguit 1 of 2 keer iets over gezegd heb) en nam me mee naar een het kasteel waar een aantal scenes zijn opgenomen :D

Doe iets persoonlijks, en dat hoeft niet altijd veel geld te kosten maar is in mijn optiek beter dan iets "standaards" als een etentje o.i.d.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 19:23

Babeth ik denk dat je verrassing wel ok is. Ik zou alleen zelf het setje achterwegen laten en je gewone kloffie aandoen. :j

Ik heb een heel goede hechte vriendschap nu met een eveneens vrijgezelle man. Is ook niet meer dan goede vriendschap. Maar ook wij pitten in dezelfde tent of hotel als het zo uitkomt. :j

Aangezien zijn salaris ook iets hoger is dan mijn inkomen en ivm motorrijden zijn kosten hoger zijn daardoor en ik zoveel mogelijk compenseer met betalen. Koop ik soms iets in de winkel waarvan ik weet dat hij lekker vindt. Of flans eens eten in elkaar of laat zijn hond uit als hij werkt. Kleine dingen die erg gewaardeert worden.

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 22:26

Babeth schreef:
Hij is het type dat niet zo van 'cheesy' dingen houd. Tevens kennen we elkaar nog niet zo lang en hebben we nog geen relatie, dus ik kom liever nog niet met cadeautjes aan als fotoboekjes, of fotolijstjes met foto's van ons samen.
Ook samen koken is niet te doen aangezien we beiden altijd samen reizen en in hotels verblijven.
Een heerlijke massage is wel een goed idee!
Ik heb nu een leuk t shirt gemaakt met een foto van een lama die hij mij al 20x heeft doorgestuurd omdat hij die zo geweldig vindt. :+
Die wil ik hem geven in het hotel, terwijl ik de roomservice een ontbijtje op bed laat brengen met een kaartje. Dan lekker ergens de natuur in, met een wijntje en een hapje. En 's avonds een heerlijke massage waarin ik mezelf in een mooi setje hijs.

Ik denk dat hij dit wel kan waarderen? :D

Ik denk dat hij dit wel gaat waarderen.
Heel leuk bedacht en alvast heel veel plezier samen.