Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Keet schreef:Ik rij elke dag van amsterdam naar hilversum. En dat gaat gewoon file loos (behalve a10 noord) dus dat is best te doen hoor
bigone schreef:Stel een zoekopdracht in op marktplaats, daar word ook vaak iets aangeboden. Er zijn ook wel eens mogelijkheden voor tijdelijke huur, denk aan koophuizen die niet verkocht worden of een stacaravan/chalet wat je voor langere tijd kunt huren. In Bussum staat nog een stacaravan voor twee jaar te huur, kosten ongeveer 650 per maand incl. Maar dan heb je alleen een postadres want inschrijven is niet mogelijk.
. Cinderella schreef:Heb je op marktplaats gekeken?
Daar bieden veel particulieren een huurwoning aan, zonder tussenkomst van een makelaar. Zo zijn wij ook aan een huurwoning gekomen. Je moet net mazzel hebben.
Domica is ook een fijne site voor huurwoningen zonder belachelijke eisen. Zij werken voor particulieren zonder dure makelaar ertussen. Kost wel eenmalig een klein bedrag aan inschrijfgeld, maar daar zou je kunnen kijken.
Verder ben ik het wel een klein beetje eens met bovenstaande reacties. Indien je met spoed op zoek bent naar een woning voor twee personen zou je toch wel de eis van een eengezinswoning kunnen laten varen. Zekerheid in het gooi, voor een bedrag van 1.000 euro per maand.
Ik snap dat je niet op een postzegel wil wonen, bij wijze van, maar een wat ruimer appartementje is ook hartstikke leuk.
) is echt wel iets te vinden, hoor. Tuurlijk wel wat kleiner, maar als je moet verhuizen, moet je je een beetje aanpassen. Hoe erg is dat? Liever klein en met rust, dan groot wonen met onrust. Cinderella schreef:Ah, op die manier! Ik moet toegeven dat ik inderdaad niet alle berichten gelezen had.
Voor marktplaats zou je toch wel echt elke dag even moeten kijken. Particulier huren gaat super snel.
En misschien toch eens kijken op Domica?
xSwanHeart schreef:Hebben jullie officieel voldoende inkomen om boven de huurtoeslaggrens te huren? Dan zou je misschien ook rooftrack in de gaten kunnen houden, als je dat nog niet doet. Daar bieden woningcorporaties hun vrije sector woningen op aan. Uiteraard geldt ook daar een inkomenseis, maar ik heb van sommige mensen gehoord dat er wel eens uitzonderingen worden gemaakt.
Ianrowan2009 schreef:Poehey dat zijn nogal wat mooie woonplekken!
Buiten het feit om dat jullie niet in een lekkere situatie zitten om, hoop ik voor jullie wel dat er een mooi nieuw plekje uit gaat komen hier.
Want bokt kan inderdaad heel goed helpen bij het vinden van oa dit soort dingen. Helaas kan ik mijn steentje hierin niet bijdragen maar wel heel veel succes gewenst!