nikilover schreef:Dit was voor mij een reden om met mijn 'vroegere' beste vriendin te breken.
Op een gegeven moment wist ik niet meer of ik met haar appte, of met hem.
Als hij niet antwoordde, las hij in de avond alle gesprekken door of er niet iets tussen stond wat hem niet aanstond.
Ik kreeg ook hele lappen van tekst van haar met dingen die ik niet op de app mocht zetten ( bijvoorbeeld leuke herinneringen van vroeger, zeker niet als daar jongens aan te pas waren gekomen ), want daar kreeg ze dan thuis oorlog over en dat vond ze het niet waard.
Vanaf dat moment vond ik haar de titel 'beste vriendin' niet meer waard.
Prive dingen van mijn vriendinnen/vrienden zijn ook echt prive.
Dat soort dingen hoeft mijn vriend niet te weten, sterker nog, ik denk niet dat hij de behoefte heeft dat te weten, tenzij hij/zij een goede gemeenschappelijke vriend(in) is waarvan we weten dat het bericht voor ons beiden bedoeld is.
Verder weten we elkaars wachtwoorden en reageren we echt wel eens voor elkaar via de app, maar lezen geen berichten terug.
Als het ook echt iets vertrouwelijks is, verwijder ik dat gesprek meestal.
Ja doe ik ook wel eens. Is toch het veiligst voor als een wildvreemde een keer je telefoon vind en toegang zou krijgen
Citaat:
Was alleen een tijdje weird toen mijn beste vriendin met de beste vriend van mijn vriend had

Dan was het altijd de vraag wie eerder op de hoogte was

Jaaa, was ook eens op date geweest met de beste vriend van de vriend van een van mijn beste vriendinnen. Ik vond het wel wat hebben, kon je via via aan info komen over wat iedereen er nou van dacht en wat ze wilden enzo haha
Recent weer een date gehad met een vriendin van een vriendin.. die aan ons allebei precies de juiste dingen zou doorvertellen (a: "Nee, je hoeft echt niet bang te zijn dat ze je niet leuk vindt, ze is gewoon wat afwachtend"). Echt super handig... loop je elkaar niet mis door verkeerde misvatingen / aflezingen