Er wordt over mij geroddeld...

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Merell123

Berichten: 1026
Geregistreerd: 03-02-07
Woonplaats: De Rijp

Re: Er wordt over mij geroddeld...

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 01:37

Jeetje wat een naar iets, vanaf juni... en niemand was zo'n goede vriend dat ze gewoon even naar je toe konden komen?! Triest.. ik zou hier ook flink door geraakt zijn en deze nep vrienden uit m'n leven willen verbannen, hier heb je toch niks aan.

Ik zou wel voor een gesprek gaan, niet om je te verdedigen oid. Maar om te vertellen dat je dacht dat ze je vrienden waren, en dat je je daar behoorlijk in hebt vergist en dat het je onwijs tegenvalt dat er niemand het lef had om naar jou zelf toe te komen.

Rofah
Berichten: 621
Geregistreerd: 25-02-15
Woonplaats: Midden Nederland

Re: Er wordt over mij geroddeld...

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 01:48

Ik zou zeggen leef je onderschrift na :j

Franka leraren erbij halen? TS is geen kleuter meer en zou zelf t sowieso niet nog groter gaan maken dat het is :)

Paisano

Berichten: 12586
Geregistreerd: 28-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 07:59

Ze zien je aankomen op de universiteit... := Nee, dit lijkt mij ook iets dat TS met haar 21 jaar hartstikke goed zelf op kan lossen!

Chocopasta

Berichten: 16571
Geregistreerd: 18-01-03

Re: Er wordt over mij geroddeld...

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 08:06

Even in je profiel gespiekt.
Durf te wedden dat ze over je roddelen omdat ze jaloers zijn. Je bent een prachtige vrouw.

Maak het natuurlijk niet minder vervelend..

Taucha

Berichten: 1207
Geregistreerd: 05-06-13
Woonplaats: Katwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 08:09

Wat je zou kunnen doen is niets zeggen, vragen of wat voor interactie dan ook met de bewuste groep. Alleen nogmaals confronteren met de jongen. Paradeer er nog maar eens keer prinsheerlijk langs af met een mega dikke grijns en als je het lef hebt, arm in arm (wel even van te voren je vriend inlichten ;-) )
Dan houden de roddels niet op, maar wordt het meer kletsen om de verbazing de baas te blijven.



P.S. ik ben overigens wel benieuwd wie deze vreemde blonde jongen nou eigenlijk is, zomaar vriend, neef oid?

franka75

Berichten: 11194
Geregistreerd: 05-10-09
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 18:00

Rofah schreef:
Ik zou zeggen leef je onderschrift na :j

Franka leraren erbij halen? TS is geen kleuter meer en zou zelf t sowieso niet nog groter gaan maken dat het is :)

oh sorry de leeftijd had ik niet begrepen.

Little_Gift
Berichten: 1802
Geregistreerd: 05-09-07
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 06:21

Goh over wie wordt er tegenwoordig niet geroddeld? :(:)
Is teken dat ze het nodig hebben om zichzelf beter te voelen over zichzelf hé... zou me daar lekker geen barst van aantrekken, degenen die er wél toe doen, die weten hoe het zit dus dat is het enige wat telt!

Iinge_

Berichten: 2633
Geregistreerd: 11-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 08:18

Hoi Ts,

Ik ben ook ooit het persoon geweest waarover veel geroddeld werd door mijn 'vrienden'

Ze hebben tegen iedereen verteld dat mijn vriend uit huis was getrapt en daarom bij mij woonde, dat ik verliefd was op mijn vriendin en dat wr allebij verslaafd waren aan drugs en we er als zwervers onder de drugs bijlopen.

Deze verhalen hoorden wij van anderen die wel eerlijk besloten te zijn. Zij vertelden hierbij ook data, waarop dit 'vermoedelijk' gebeurd was. Leuk feitje, op alle genoemde data waren wij niet eens in de buurt.

Toen ik dit hoorde heb ik ze er niet mee geconfronteerd, maar heb ik ze als een baksteen laten vallen. Zulke mensen zijn mijn energie niet waard.

Het heeft me veel pijn gedaan dar ook ik pas na een half jaar achter de roddels ben gekomen die rondgingen en vertrouwen in mensen Is ver te zoeken, aangezien zij ook alle 6 nooit naar me toe zijn gekomen om te vragen of dit waar was o.i.d.

Een jaar later kreeg ik bericht van 1 van die jongens, die me vroeg of er 'iets' aan de hand was. Ik heb hem bericht hoe ik over hun dacht en dat ik toch weet dat dit niet privé zou blijven, dus dat ze niet de moeite hoefden te doen om dit tussen hun te houden.

Ik heb nooit meer wat gehoord van ze. De roddels zijn overigens nog jaren doorgegaan (3 jaar), en ook bij allerlei ouders van vrienden gekomen, die ons dus ook niet meer over de vloer willen. Prima! Als zij daar gelukkig van worden.

Soms kom ik ze nog tegen en dan zie ik hun vrienden raar naar me kijken, ik weet ook wel waarom.

Wat mij betreft mogen ze er allemaal in stikken, karma komt wel bij ze terug.

Ts, ik wens je heel veel succes, maar mijn ervaring leert dat dit geen vrienden zijn. Dus ik zou het proberen naast je neer te leggen.

Ps. Sorry als er spelfouten in staan, mijn telefoon doet erg lastig vandaag ;)