18+ Romantische filmmomenten in real life

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 20:22

Femm_k schreef:
F_Orumster schreef:
[quote="Giant
Samen douchen vind ik vies tegenvallen... is wel fijn, tot je je vriend wil aankijken ofzo, en begint te sputteren en spartelen van al dat water in je ogen en mond
En er staat er altijd 1 te bibberen -O-

Haha ja idd!! En dan uiteindelijk kibbelen wie er nu weer onder de straal mag :P ennuh... bepaalde handelingen uitvoeren op de knieën is gewoon zelfmoord plegen! :=

Pfoe kwam er ook pas op bepaald moment achter hoe koud de tegels onder de douch zijn :')

Nikita_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 20:23

Mirashiba schreef:
Jeetje Femm_k! Daar zijn er meerdere jaloers op! <<)

Oh en als ze dan uitglijden in films, gaat dat heel smooth en vangen die mannen je altijd nét een centimeter boven de grond op en doen net alsof het een dansmove was.. Jep, kijk duidelijk teveel films _O-

Maar dat was vast niet hoe jouw val ging, anders was het écht een filmmoment! <3

Hahaha jaa het was ook echt een filmmoment, tot die val...

Poehhh ja die val was dus half in een plas bier, en ik liet een soort mannelijke "umpfh" horen met wat gekreun er achteraan. Ik probeerde me nog half tegen te houden door me aan zijn broek vast te klampen...

Ach, daarna wassie nog wel lief hoor trouwens :P

Mirashiba

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-16 20:24

eenitraM schreef:
Hoe doen ze dat in films altijd?

Die hebben er vast een paar extra klaar liggen :j

Nikita_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 20:24

Gianti schreef:
Femm_k schreef:

Haha ja idd!! En dan uiteindelijk kibbelen wie er nu weer onder de straal mag :P ennuh... bepaalde handelingen uitvoeren op de knieën is gewoon zelfmoord plegen! :=

Pfoe kwam er ook pas op bepaald moment achter hoe koud de tegels onder de douch zijn :')

Ja, dat valt op te lossen door heel onromantisch eerst even de tegels 'op te warmen' met de straal. Lekker spontaan... :D

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 20:26

Zo wilde ik vrijdag nog heel lief na een middagje shoppen in Adam mijn vriend ophalen van zijn werk. Die werkt vlak bij het centrum. Ga ik een straat voor zijn werk, midden op een drukke weg in Adam vol op mijn plaat en dan ook echt vol _O-
Ik struikelde over een tramrails en het ging echt net zoals in de film. Hi-la-risch. Op dat moment wat minder want ik zit nogsteeds onder de schrammen.

Nouja ik wilde hem dus blij verrassen maar ik kwam volledig over de zeik aan natuurlijk :=

En samen douchen? Daar is idd niks romantisch aan. Verschrikkelijk zelfs. Al dat water :Y)
Laatst bijgewerkt door Queelens op 18-10-16 20:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 20:26

Romantisch zonsondergang bekijken... ik vond er echt geen bal aan...

Samen douchen stond nog op mn lijstje maar nu ik jullie verhalen lees sla ik toch maar over... :+

Jeweetwel op een hooibaal... baal was veel te hoog voor hem om er bij te komen... dat het stikdonker was hielp ook niet...

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 20:28

O ik ga echt helemaal plat hier _/-\o_

Mirashiba

Re: Romantische filmmomenten in real life

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-16 20:30

@amoj wat moet dat hooi ook geprikt hebben, niet? _O-

Nikita_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 20:30

amoj schreef:
Samen douchen stond nog op mn lijstje maar nu ik jullie verhalen lees sla ik toch maar over... :+

Ja nou het vervelende is dat mijn man er gek op is... -O- vind er geen bal aan..Je kan het altijd proberen :P misschien is het wel je ding

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 20:31

Oooh ik hou nu al van dit topic :')

Seks onder de douche was hier ook een ontzettend succes met ex, not _O- Stonden er al een tijdje onder, gingen net lekker, klapt de stroom eruit. Hartstikke donker en het water werd koud :+ En toen ex de douche uit wilde om de stroom te fixen kreeg ik ook nog een hoek van z'n elleboog :')

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 20:32

Douchen.. Ja en nee.
Mijn ex die is ook ooit flauwgevallen.. Ik schrok me wild!
Douche uit gedaan, deur open frisse lucht er bij.. Nou pff, ben blij dat het 1x gebeurd is :P
En met samen douchen heb ik altijd gezegd.. we moeten 2 douchekoppen (want ja mensen die bestaan er!)
Dan heeft ieder zijn eigen water *\o/*

En in bad.. Ja inderdaad.. te KLEIN! haha..
Dat is gewoon niet praktisch.

Verder, ja romantisch eten met kaarsjes en dan gewoon uiteindelijk de slappe lach krijgen
en verder gewoon lekker eten.. O:)

Wat mij ook wel eens (wilde) gebeuren was als ik dan op schoot getrokken werd
dat ik kan precies heel charmant mijn knie tussen zijn benen zetten :#
Daar worden ze niet echt vrolijk van :n

Nu ga ik de rest weer lezen _/-\o_

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 20:33

Femm_k schreef:
Gianti schreef:

Ja, dat valt op te lossen door heel onromantisch eerst even de tegels 'op te warmen' met de straal. Lekker spontaan... :D

Haha ja dit _/-\o_
Precies wat jij zegt XD

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 20:35

Femm_k schreef:
Gianti schreef:

Just like in the movies :')

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 20:36

*mompelt iets over strand en een gepaneerde/schurende mossel*

Geweldig topic :')

Mirashiba

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-16 20:36

lovelyfiefy schreef:

Oh hoe vaak me dat al wel niet is gebeurd tijdens romantisch in de zee zwemmen, tja je moet toch trappelen op boven te blijven.. 8)7

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 20:36

Maar dan alsnog die pijnlijke afstervende benen Gianti -O-

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 20:38

Ohja, deze schiet me net te binnen:
Tijdens onze vakantie zaten mij vriend en ik aan de rand van een weiland naar het langzaam naderende onweer te kijken. Dit was al enorm romantisch. Het gaf een heel speciaal sfeertje en we hebben daar zeker 2 uur zo gezeten. Uiteindelijk brak de boel los boven ons hoofd en hebben we het in ons tentje heel gezellig gemaakt. Laat ik het zo zeggen: de storm woedde niet alleen buiten de tent. *nudge nudge*. Enfin, helaas was het genot van korte duur want de volgende ochtend bleek ons tentje zo lek als een mandje en stond de volledige voortent blank. :')

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 20:40

Mirashiba schreef:
lovelyfiefy schreef:

Oh hoe vaak me dat al wel niet is gebeurd tijdens romantisch in de zee zwemmen, tja je moet toch trappelen op boven te blijven.. 8)7

Haha ja of dat inderdaad XD

Nikita_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 20:42

Jolien87 schreef:
Tijdens onze vakantie zaten mij vriend en ik aan de rand van een weiland naar het langzaam naderende onweer te kijken. Dit was al enorm romantisch. Het gaf een heel speciaal sfeertje en we hebben daar zeker 2 uur zo gezeten. Uiteindelijk brak de boel los boven ons hoofd en hebben we het in ons tentje heel gezellig gemaakt. Laat ik het zo zeggen: de storm woedde niet alleen buiten de tent. *nudge nudge*. Enfin, helaas was het genot van korte duur want de volgende ochtend bleek ons tentje zo lek als een mandje en stond de volledige voortent blank. :')

Ghehe... alsof je nog niet nat genoeg was :+

(of gaat dit te ver? :oo :D {:} )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 20:42

Mirashiba schreef:
@amoj wat moet dat hooi ook geprikt hebben, niet? _O-

Nou t was een ingepakte baal, dus plastic... prikte niet maar schuurde wel... auw -O- :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 20:44

Femm_k schreef:
amoj schreef:

Ja nou het vervelende is dat mijn man er gek op is... -O- vind er geen bal aan..Je kan het altijd proberen :P misschien is het wel je ding

Hahaha... ik ga t binnenkort gewoon proberen, vriendlief is alleen nog niet zo enthousiast :P

rienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 20:44

Hilarisch topic _/-\o_

Heb ook fantastische onromantisch momenten gehad maar kan er zo niet op komen.

Samen douchen? Geen probleem hier hoor :+ zalig behalve als de douche wat klein is en je zo heel charmant moet bewegen om van plaats te wisselen. Ook lachwekkend hier...

Mirashiba

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-16 20:45

Of je probeert heel lief tijdens/na de seks iets in z'n oor te fluisteren, komt er zo'n heese oude kraakstem uit je keel. :j

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 20:45

Femm_k schreef:
Jolien87 schreef:

Ghehe... alsof je nog niet nat genoeg was :+

(of gaat dit te ver? :oo :D {:} )

Tegen de tijd dat we de natte voortent ontdekten was ik al wel weer opgedroogd. :P

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 20:46

Mirashiba schreef:
Of je probeert heel lief tijdens/na de seks iets in z'n oor te fluisteren, komt er zo'n heese oude kraakstem uit je keel. :j

haha ja of je stemt slaat over :P
Ja dat ken ik XD