Kleine geheimpjes

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-16 00:19

Sokje_6 schreef:
Haha TS was je ook dronken toen je dit schreef? :+

Haha, nee hoor! :)
Ik drink verder ook niet zoveel. Moeilijk te geloven natuurlijk, zeker als ik drankverhalen vertel.
Het is alleen zo dat ik totaal niet tegen drank kan en er altijd gegarandeerd gekke dingen gebeuren :P
Ook zijn de drankverhalen van over een jaar of 10 verspreid. Dan lijkt het heel veel ineens!
Maar op maandelijkse basis valt het mee hoor! Gemiddeld per jaar drink ik geen 50 alcoholische drankjes. Soms een keertje 1 biertje op een avond, maar meestal is het de hele avond cola of bionade :Y)
Alleen wil het nog wel eens zo zijn dat ik na het werk met mijn collega's een paar drankjes doe. Dan zijn het 2 of 3 biertjes in totaal en dan ben ik al planten aan het knuffelen :P Ik denk dat het zo'n 4 drankjes per maand zijn, maar dat is vrij royaal ingeschat :)

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 00:24

*slik, schaam* Ik slaap met een (grote) knuffel. Zonder kom ik echt niet in slaap, moet die altijd vasthouden :o
*schaamt zich nu*

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 00:38

*knip*
Laatst bijgewerkt door Aroha op 02-08-25 15:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 00:38

KittyDylan schreef:
*slik, schaam* Ik slaap met een (grote) knuffel. Zonder kom ik echt niet in slaap, moet die altijd vasthouden :o
*schaamt zich nu*

Ik slaap ook met een knuffel _O_

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 00:41

TammyVN.. Die laatste.. Ik ben schuldig :D

Ik praat ook hardop als ik alleen thuis ben :')

Animal

Re: Kleine geheimpjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-16 00:48

Ik slaap ook met knuffels als het even kan en ook ik praat tegen mezelf. Altijd wanneer ik alleen ben, maar soms ook terwijl er anderen om me heen zijn en ik gewoon even hardop nadenk :+

Bij nummer 9 van jou ging ik echt helemaal stuk Tammy! Dat zou ook net iets voor mij zijn :')

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 00:49

*knip*

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 00:50

Ik zeg altijd tegen iedereen dat ik niet zoveel drink omdat ik superverstandig ben enzo. Maar eigenlijk pies ik altijd in m'n broek als ik dronken ben dus ik vermijd het gewoon.

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 00:58

Oh ik hou van dit topic :')

- Ik lust alleen pindakaas als ik ongesteld ben
- Ik zet altijd m'n laatst gezien uit op whatsapp als ik op stap ga, zodat m'n moeder niet kan zien dat ik op stap ga :+
- Ik slaap nog steeds in een T-shirt en met een knuffel van m'n ex
- Mijn familie (behalve m'n ouders dan) denkt geloof ik dat ik in het tweede jaar zit van m'n opleiding maar ik zit opnieuw in het eerste jaar :')
- Ik eet soms het eten van één van m'n huisgenoten op en zeg dat één van de andere huisgenoten dat gedaan heeft O:)
- Als ik flink wat gedronken heb word ik soms een beetje lesbisch
- Ik kan me echt uren vermaken met mensen op facebook stalken
- Ik ben bang in het donker. Gordijnen/deuren moeten altijd dicht en als ik van de ene verdieping naar de ander moet doe ik eerst alle lichten aan

Er is ongetwijfeld meer, maar dit is hoe ver ik nu kan komen :')

OutOfTheWood

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 01:00

Ohh ik slaap ook met knuffels !
Heb er best een aantal en sommigen hebben een erg grote emotionele waarde :o

Teddybeer van ongeveer 1 meter, ooit gehad van mijn vader zijn werk.
Daarnaast nog een konijn die ik heb omgedoopt tot Huppel, deze heb ik sinds dag 1 op deze wereld en ben er nog steeds erg blij mee :Y)

En dan nog 2 plushen paarden die altijd onder m'n nek liggen :)

mie123gie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 01:07

Om te gieren dit topic!
Nou bij deze mijn geheimpjes:
1: Ik heb een perongeluk heel veel lelijke selfies bij mijn sollicitatie mail gevoegd.
2: Ik drink bijna nooit omdat ik echt verander in een sentimenteel wrak.
3: Ik heb een keer perongeluk in de mond van m'n beste vriendin gespuugd.
4: Ik vergeet het altijd als ik een rugzak op heb en stoot dan ook regelmatig hele stapels dozen om in winkels
5: Ik heb een keer gelogen over het feit dat ik naar een begrafenis moest zodat ik naar een Twenty one pilots concert kon. Ik werd geïnterviewd door 3FM omdat ik daar al heel vroeg was en zo hoorde dus de hele school dat ik niet echt naar een begrafenis moest.
6: Ik krijg altijd de slappe lach in ongemakkelijke situaties, je kunt je wel voorstellen dat dat vaak ongelofelijk verkeerd over komt.
7: Ik heb mijn hond een keer perongeluk in de vijver geduwd.
8: Ik heb een keer tegen m'n ouders gebluft dat ik over was naar volgend school jaar, toen mijn leraar vervolgens belde dat het niet zo was is mijn moeder zo boos geworden omdat ze dacht dat school mij wat anders had verteld dat ze me toch maar over hebben laten gaan.

Dat was het wel zo'n beetje :')

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 01:09

*knip*

Kaulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 01:13

Hilarisch dit topic!

- als ik dronken ben heb ik maar een doel voor ogen en dat is iedereen een high five geven.
- ook als ik dronken ben word ik heel aanhankelijk en daardoor met m'n ex meerdere malen een ONS gehad.
- ik slaap ook nog met een knuffel.
- ik slaapwandel (bijna) iedere nacht.
- ook stalk ik mensen met enige regelmaat mensen op facebook/instagram.

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 01:31

mie123gie: hoe heb je per ongeluk in iemands mond weten te spugen?! _O-

Heerlijk om dit te lezen allemaal. Lekker ongegeneerd!

noox

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 02:38

Voor dit tijdstip even een korte snelle, morgen ga ik even uitgebreid nadenken :+
Echt geweldig dit allemaal.

Ik kan echt vreselijk geïrriteerd worden als ik veel moet doen op een dag en dat nergens kan opschrijven, en er ook nog eens mensen zijn die hard praten waardoor ik mijzelf niet kan horen denken. Daar word ik echt agressief van. Ik heb duidelijkheid nodig... :')

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 09:28

Ik eet het papieren lolliestokje op van die geel/roze lollies.
Ik praat in mn slaap zo zei ik eens in mn slaap:lets's get the party started. Als hij het niet goed verstaat en vraagt wat ik zei herhaal ik het ook nog.
Ik heb altijd een vakantie nodig om naar uit te kijken.

silvericathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 09:38

Nayomie schreef:
Lente schreef:
Oké, even denken.
1. Ik facebook oude kennissen en nieuwe mensen, vooral mensen die ik nóóit zou toevoegen. Daar vallen ook mijn artsen bijvoorbeeld onder :=

Oh ik dacht dat ik gek was, maar er zijn meer mensen die dat doen :')

haha, ik moet toegeven dat ik het ook wel leuk vind om mensen helemaal uit te zoeken. Ben vrij handig met bepaalde dingen. Het kostte me bijvoorbeeld nog geen vijf minuten om het adres van mijn bazin te vinden.
Van een andere bazin wist ik al snel hoe oud haar auto was.... kenteken gegoogled.

Het is dan inderdaad soms even opletten wat je zegt als je met zo'n persoon een persoonlijk gesprek hebt.

foto's kijken vind ik ook geweldig. Vooral ook leuk als je bij mensen binnen kunt kijken hoe ze wonen.

Ik hoor van vrienden wel eens dat ik een kleine stalker ben.
Maar verder als uiteindelijk een adres vinden komt het niet.
Tja ik weet waar die persoon woont.... argh nu moet ik weer verder zoeken naar nieuwe informatie whahaha

Als je ziet wat iemand uiteindelijk allemaal zelf op het internet zet...... en als je dan een keer in een gesprek wat aanhaalt zijn ze meteen uit hun doen en kijken ze je aan alsof je een of andere stalker bent.

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 09:47

Ik eet mijn snotjes op <<)

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 09:52

Geweldige geheimpjes..

Maar wat betekend ONS?

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 09:54

plutolover schreef:
Geweldige geheimpjes..

Maar wat betekend ONS?

Ik vermoed one night stand, dus eenmalig seks zonder betekenis.

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 10:06

- Vast de ergste is dat ik hele gesprekken houd met mijn cavia's waarin ik dingen vraag en zelf met een dom stemmetje antwoord.. Of ik doe de voice-over zegmaar, als ze actief zijn en elkaar lopen te klieren :+

- Ik ben panisch voor kaas.

- Soms zeg ik iets heel doms en dan denkt iedereen dat het een grap is maar eigenlijk was het dat niet.

- Ik vind knutselspullen echt te leuk.

Mensen opzoeken op Facebook doe ik inderdaad ook. Het is gewoon te aantrekkelijk als je alles openbaar op Facebook slingert.

Arabier

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 10:10

-Ik praat engels tegen mijzelf
-Als ik bij vriendinnen ben en het eten niet lekker is doe ik alsof ik het heerlijk vind
-Soms heb ik zin om tegen een leraar te gaan schelden.
-Soms heb ik zin om mensen boos te maken

Sandyislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 10:23

melody7 schreef:
- Vast de ergste is dat ik hele gesprekken houd met mijn cavia's waarin ik dingen vraag en zelf met een dom stemmetje antwoord.. Of ik doe de voice-over zegmaar, als ze actief zijn en elkaar lopen te klieren

Haha dit doe ik ook met mijn hamsters. Ze hebben allebei een eigen stemmetje :o :D

Chardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 10:24

Wat een heerlijk topic!

1) Als ik onder de douche sta zing ik vaak, de shampoo fles is mijn microfoon. :')
2) Voordat ik ga slapen moet ik altijd eerst kijken of er niet iemand in mijn kast staat of achter het gordijn.
3) Met een vrienden groepje ergens over praten en ze zeggen dat het kinderachtig is en dan zeg ik meestal "Ja inderdaad, haha" terwijl ik het eigenlijk hartstikke leuk vind.
4) Ik stalk ook graag mensen op Facebook. (Ben blij om te lezen dat ik niet de enige ben)
5) Als ik een Magnum ijsje eet moet ik altijd het stokje minimaal 1 keer in de lengte door midden bijten.
6) Ik praat vaak in mijn slaap.
7) Soms als ik mij verveel en ik wil met een bepaalde vriendin appen, stuur ik een foto naar haar en zeg dan "oh sorry, die had niet naar jou gemoeten" en zo raken we dan aan de praat. :')
8) Als ik de shuttle run moet rennen tijdens de gym meldt ik mij soms ziek, ik word er altijd te zenuwachtig voor. :=
9) Ik kan uren rondkijken naar kleding, spullen op Aliexpress.
10) Ik moet huilen bij de reclame van geweld tegen ouderen (als die vrouw het bootje van die oudere man kapot maakt en dan zo zielig kijkt)
11) Ik kan niet tegen verassingen, ik ga dan het hele huis doorspitten of het cadeau ergens ligt of ik zoek bonnetjes van de aankoop...
12) Als ik een mop vertel gebeurd het vaak dat ik de eerste ben die er dan om lacht. (akward)
13) Ik zit soms op mijn mobiel tijdens de les en als mijn mobiel dan een geluid maakt (omdat ik het geluid ben vergeten uit te doen) kijk ik snel om mij heen alsof ik doe dat het niet mijn mobiel is.
14) Ik word heel verdrietig als een serie af loopt als ik eraan gewend ben.
15) Voordat ik aan een film/boek begin ga ik eerst het einde bekijken/lezen om te zien of het slecht afloopt. (Als de film of het boek slecht afloopt ga ik er niet aan beginnen)
16) Als er eten aankomt en ik honger heb begin ik altijd met mijn voeten te wiebelen. _O-
17) Als ik met mijn pony aan het mennen ben, vertel ik hele verhalen tegen haar.
18) Ik ruik altijd eerst aan het waterflesje of het stinkt, voordat ik begin te drinken.

Er zullen waarschijnlijk nog wel meer kleine geheimpjes zijn, maar dit kon ik zo even bedenken.

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 10:26

Sandyislief schreef:
melody7 schreef:
- Vast de ergste is dat ik hele gesprekken houd met mijn cavia's waarin ik dingen vraag en zelf met een dom stemmetje antwoord.. Of ik doe de voice-over zegmaar, als ze actief zijn en elkaar lopen te klieren

Haha dit doe ik ook met mijn hamsters. Ze hebben allebei een eigen stemmetje :o :D

Ja inderdaad, hier ook allemaal een verschillend stemmetje :')