Horror aankopen en vreselijke producten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

8nnemiek

Re: Horror aankopen en vreselijke producten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 09:52

Raamfolie werkt het beste als je de raam even vochtig maakt met wat water met een druppel dreft. Dan de raamfolie erop, die kun je dan nog schuiven of loshalen als dat nodig is, en dan duw je het water er tussenuit door er met een stukje rubber/plastic/karton met wat druk overheen te wrijven, vanuit het midden naar de randen. Perfect resultaat :)
Kit moet je in een keer goed dik opzetten, en dan met wat zeepwater met een vinger in een keer over de hele lengte het overtollige wegstrijken.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 09:54

Nou dan zal ik wel een klunsklusser zijn want beide heb ik het op die manier gedaan :')

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 10:11

Hou op over raamfolie. Ik heb dat een keer met mijn vriend geprobeerd. Anderhalf uur prutsen later hebben we in dove woede de bubbelfolie eraf getrokken. Ik heb mijn broer gebeld. Die had het in 10 minuten op zitten en er ook nog een werkje in gesneden. (Mijn broer is professioneel plakker.). Ik laat het maar over aan de prof.

poown

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 22:10

phormicola schreef:
Eergisteren heb ik een fantastische fietskar voor mijn peuter gekocht. Je weet wel, zo'n mini caravan voor achter de fiets met zo'n kek vlaggetje erop.

Gister kwam het dure cadeau binnen en sindsdien ben ik in een schuimbekkende, bloeddorstige murdermama veranderd. Ik heb, even serieus, nog nooit zo'n vreselijk moeilijk object gekocht en ik ben er van overtuigd dat dit een teken is van het universum dat het einde der tijden is aangebroken.

Ik maak even een lijst van alle dingen die zijn fout gegaan:

1. Braaf heb ik eerst de hele handleiding doorgelezen. De zwartwit voorbeeldfoto's zijn van dusdanige kwaliteit dat ik amper zwart van wit kan onderscheiden. Heel vernuftig.

2. Het eerste dat ik moet doen is de t-pijp bevestigen met de schroef die er al in zit (die zit er natuurlijk niet in en is nergens te bekennen) en vervolgens klik ik die aan de overkant soepeltjes in het daarvoor bestemde inkepinkje. Dit om de canvas cover goed strak te spannen. Ik pak een schroef + moertje uit het bijgeleverde schroeven zakje. De krachtsinspanning die volgt is voldoende om me de komende vier uur te reduceren tot een duizelig hoopje. Kolkend van woede druip ik af en bedenk me dat het een goed idee van me was om die dure fles whiskey toch maar niet te kopen. Dat is pas vooruit denken!

3. De volgende dag, vandaag dus, lijkt het allemaal wel mee te vallen. Ik besluit de bumperbuis te installeren. Al snel kom ik erachter dat één van de bevestigingsstukken volledig uit het lood is gelast en de bumper dus niet past. Professorisch hamer ik het stuk verdriet op de juiste plek met de achterkant van een klopboor terwijl ik de aderen in m'n ogen voel knappen van pure opgekropte woede.

4. Nu is het volgens de zwartzwart foto tijd om de wielbeschermers (nog meer buizen) te bevestigen. Ik heb geen idee wat wat is maar ik ga vol goede moed aan de slag. De gaten voor de schroeven zitten goed verborgen onder het perfect strak gespannen canvas bereikt in stap 1, waardoor ik mezelf zowat een beroerte geef om er überhaupt een schroef bij in de buurt te krijgen. Na veel gevloek en bijbehorende excuses naar mijn driftig lachende en vloekende peuter, kom ik erachter dat twee van de moertjes net een nanometer te klein zijn voor de schroeven. Maakt niet uit, ik ga verder met de wielen bevestigen en ga met kind is fietskar bij de Gamma wel even moertjes halen. Ik onderdruk de neiging om heel hard te gillen tegen de te kleine moertjes.

Ondertussen trekt de kleine nog even de 8 eieren van het aanrecht en mag ik fijn een vloeromelet opdwijlen.

5. De banden zijn natuurlijk niet opgepompt en blijken een autobandventiel te hebben. Want waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?
Gelukkig is mijn dochter wel in voor een wandelingetje en we lopen naar de benzinepomp.
Aldaar staat er een man banden op te pompen die volledig lek lijken. Na vijf minuten pompen geeft de machine ERROR aan en weigert dienst. Ik wil mijn hoofd tegen de stoeprand rammen maar dat staat niet zo netjes, dus ik glimlach zoetjes.

6. Ten einde raad loop ik naar het huis van mijn vader en die heb ik opdracht gegeven de banden op te gaan pompen. De beste man heeft het overleefd en plaatst de banden met enige moeite waar ze horen.

Hier is mijn terror aankoop in al zijn onschuldige glorie:

[ [url=m/W8jpEP.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat is jouw rampaankoop?

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ *D tranen over m'n wangen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 22:17

palousa_boy schreef:
Hmm stap 1 (het lezen van de gebruiksaanwijzing) sla ik meestal al over, om vervolgens dus bij mijn stap 1 te beginnen: alles uitpakken en al half in elkaar zetten (hoe ik denk dat het hoort).
Daarna alles bij elkaar brengen en bij het laatste dingetje blijkt het van geen kant te kloppen :+ alles weer uit elkaar...

Dus gaan we weer naar stap 1, de handleiding uit de afvalbak vissen en snel de plaatjes bekijken wat er niet klopt, en wat denk je? Er zitten verkeerde plankjes in de doos met de gaatjes op de verkeerde plek..

Boos en geïrriteerd gooi je de boel aan de kant en gaat eerst eens genieten van een bak koffie (als je het apparaat aan de praat krijgt uiteraard, want is het water niet op, dan zijn het de bonen wel of is het lekbakje vol).
Je loopt nog eens terug naar die hoop ellende en eureka :)*

-O- je had de plankjes verkeerd om

Zoóóó herkenbaar, jouw beschrijving!
Ik ben ook zo'n handleiding-wolf ( aldus mijn vriend) " ja, ze kunnen het wel leuk zo vertellen, maar IK weet heus wel dat het veel sneller kan" ...

Spoiler:
En dan ben je dus 2x hetzelfde kastje in elkaar aan het schroeven... O:)

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 22:23

Een krabpaal. Ik fanatiek dat gigantische ding in elkaar zetten en tot de conclusie komen dat er geen schroef gat in het huisje zit dat toch echt nodig is om dit ding in elkaar te zetten en het dus weer retour mocht sturen :') tweede krabpaal (zelfde) valt het huisje tijdens het in elkaar zetten spontaan aan elkaar. Daarna was ik er strontziek van en die ook retour gestuurd en een ander model gekozen wat nu gelukkig nog recht staat :D

Het kapotte huisje van krabpaal 2
Afbeelding

Geslaagde krabpaal 3

Afbeelding

Urona447

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 22:41

Ik moet eerlijk zeggen dat ik om die reden ook vaak een showmodel probeer mee te krijgen. Het ziet er altijd zo simpel uit maar zelfs een simpele weber bbq weet ik te verprutsen.

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 22:54

Urona447 schreef:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik om die reden ook vaak een showmodel probeer mee te krijgen. Het ziet er altijd zo simpel uit maar zelfs een simpele weber bbq weet ik te verprutsen.

Ik kan ikea kasten in elkaar schroeven met twee vingers in mijn neus, maar ik had laatst bij de blokker een goedkope BBQ gekocht (gebruiksaanwijzing van dezelfde drukker als die van TS) en daar heb ik mee zitten rommelen, wat een onding! Hij kan ook niet zo heel goed tegen BBQen, hij trekt aan alle kanten krom :')

woofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 07:48

Ik heb me onlangs op een herfstfair zo'n bamboo hoofdkussen laten aansmeren...tegen nekklachten en snurken...Heb nog nooit zo'n pijnlijke nek gehad :n Kussen uit bed geflikkerd en mijn oude kussen weer gepakt, nu na ruim twee weken is mijn pijnlijke nek eindelijk weer over. En oh ja, een keukenmachine! dat leek me toch het toppunt van gemak! Heb hem 1 keer gebruikt...wat een ellende om dat ding weer schoon te krijgen.....ben achteraf toch veel sneller met mes,rasp en handmixer :+

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 07:52

Is de fietskar nu wel veilig?Niet dat jij linksaf gaat en kar met kind rechtdoor.

Salsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 08:03

Kerstverlichting.

Na het uit de knoop halen (Huh had het vorig jaar toch netjes opgerold?)

Het gepruts om een beetje netjes verdeeld in de boom krijgen (mijn perfectionisme speelt mij dan parte)

Kom je erachter dat het snoer het ineens niet meer doet omdat et 1 lampje vd 500 het niet doet ondanks je controle vooraf.

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 08:13

Een eierkoker. Elke keer eieren die half leeggelopen waren. Ik had zo de pest in op een gegeven moment, dat ik het ding zo de vuilnisbak in gekiept heb.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-16 08:24

Britta31 schreef:
Is de fietskar nu wel veilig?Niet dat jij linksaf gaat en kar met kind rechtdoor.

We zijn er gister een hele dag mee op pad geweest en mijn dochter staat hier voor mijn neus :))

liedje89 schreef:
Ik kan ikea kasten in elkaar schroeven met twee vingers in mijn neus, maar ik had laatst bij de blokker een goedkope BBQ gekocht (gebruiksaanwijzing van dezelfde drukker als die van TS) en daar heb ik mee zitten rommelen, wat een onding! Hij kan ook niet zo heel goed tegen BBQen, hij trekt aan alle kanten krom :')

_O-

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 08:59

Ons Ikea bed was toch echt wel een drama aankoop... Al kwam dat misschien ook wel door de omstandigheden :+

Ons oude twee persoonsbed hadden we van de opa en oma van mijn vriend gekregen (nog met een blauw matras met goudbloementjesborduursel er op, dus de meeste mensen kunnen wel nagaan hoe oud dat bed was) Na er 2 keer doorheen te zijn gezakt (en beide kanten bleek een dun spijkertje te zitten die de lattenbodem omhoog hield) was mijn vriend het zat en jaste hij er 2 schroeven in. Savonds zei het bed dus krak omdat het hout zo oud en droog was dat die 2 kleine schroeven de hele ombouw hebben doen splijten :').

Goed... Nieuw bed dus.

Stap 1: Vriendlief ging het formaat van het bed opmeten zodat we voorlopig nog geen nieuw matras hoefde te kopen.
Vriendlief had heel simpel de rolmaat doorgerold tot de rolmaat niet meer verder kwam en tegen de muur aankwam.

Stap 2: bed uitzoeken op de website van de ikea en besluiten die maandag te gaan halen (op het moment van uitzoeken was het vrijdag)

Tussendoor (op zondag) heeft vriendlief gevoetbald en is hij met de ambulance opgehaald omdat hij op zijn nek viel en bewusteloos raakte. Hij moest een paar weekjes rust nemen.

Stap 3: Vriendlief is eigenwijs dus hop in de auto en naar de Ikea.

Stap 4: Bed plus lattenbodem gekocht en met pijn en moeite in een citroen c3 gepropt... Vriend was al wat duizelig maar was niet van plan rustig aan te doen.

Stap 5: Thuis aangekomen en vriend begint het hele bed uit elkaar te slopen. Op mijn opmerking dat hij rustig aan moet doen volgt alleen maar gesnauw.

Stap 6: Vriend heeft het oude bed volledig uit elkaar (en kapot buiten liggen) en merkt nu dat hij ergens de dag er voor te horen heeft gekregen dat hij rustig aan moest doen >;)

Stap 5: Hulptroepen worden ingeschakeld, buurman en zwager komen het bed in elkaar zetten (onder tussen was het al 9 uur savonds) terwijl schoonzus en ik de lattenbodem in elkaar zetten.

Stap 6: Lattenbodem in elkaar gezet, mannen hebben het bed ook staan en zien er trots en voldaan uit (wat nou lastig, 20 minuten en hij staat, appeltje eitje, iedereen altijd maar klagen over die ikea spullen,. die zijn gewoon niet zo slim)... maar er zijn behoorlijk wat schroeven over... en een paar planken >;) Bed zit er ook niet heel solide uit en is erg laag... in ieder geval niet zoals wij gezien hebben in de winkel.. Op mijn vraag of ze de beschrijving hebben gelezen kijken alle drie de mannen mij onnozel aan.

Stap 6: beschrijving uit de prullenbak gevist en voorgelezen... De mannen hebben heel wat stappen overgeslagen. Goed, bed uit elkaar en opnieuw begonnen. Bij het in elkaar zetten van het onderstuk (de poten, die dus de overgebleven planken voorstelden :+) begint het geëmmer... Hoe ze het ook proberen... het lukt ze niet de poten in elkaar te zetten zoals de beschrijving vraagt. Uiteindelijk moet het 8 jarig nichtje ze vertellen hoe het moet. Goed... de poten staan dus, ondertussen is het al kwart over 10.

Stap 7: de versteviging... Dit lukt niet en na een half uur pielen zijn de mannen het zat en geven aan daar later op terug te komen. In principe kan je ook slapen zonder versteviging.

Stap 8: de ombouw, dit gaat iets vlotter maar is een hoop werk. met begeleiding van ons dames die de mannen stap voor stap uitleggen welk schroefje waar in moet vlot het nog aardig. Ondertussen is het kwart voor 12...

Stap 9: matras er in zodat we voor de nacht kunnen slapen. Herinnering jullie stap 1 van het opmeten nog? Goed vriendlief had de rolmaat dus achter de verwarming gestopt en had daar niet bij nagedacht. Bed was dus geen 1,60 breed maar 1,40... >;) Hij mag dus nooit meer iets opmeten, dat begrijpen jullie wel :+

Stap 10: Bed opgedekt en eindelijk kunnen we slapen. De hele verjaardag van mijn schoonvader zijn wij dus met het bezoek bezig geweest dat rotbed op te zetten en hij staat nog niet volledig.

Volgende dag en verder met stap 11: De achterwand van het bed, de laatjes en de versteviging moeten nog :+ de mannen zetten de wachterwand vlot in elkaar zonder problemen.

Stap 12: versteviging moet eerst voor de laatjes er in kunnen, dus hop, matras en lattenbodems er weer uit en pielen maar. na een uur proberen schroeven van verschillende formaten er in te krijgen zijn de mannen het zat, er zit geen schroefdraad in, de schroeven zijn verkeerd en de beschrijving klopt gewoon niet. Kwaad en met stoom uit de oren gaan ze beneden koffie drinken.

Stap 13: Ik ben het zat, ik doe die versteviging zelf wel, de schroeven lijken op stiften dus dat moet geen probleem zijn, met een kwartier zitten alle vier de schroeven in de schroefgaten, moeten alleen nog verder aangedraaid worden (ik geef het toe, ik heb ze er gewoon ingedrukt net als je met stiften doet, maar ze zitten wel :') ).

Stap 14: de mannen zitten mij wazig aan te kijken en vragen zich af hoe ik het onmogelijke voor elkaar heb gekregen :') De schroeven worden verder aangedraaid en de laatjes er vlot ingezet.

Stap 15: naar de ikea om een nieuw matras uit te zoeken, verschillende uitgeprobeerd en uiteindelijk een hele goede gekozen. Terug naar huis en in het bed neergelegd... bed is eindelijk klaar <3

Stap 16: Zowel vriendlief als de mannen geven aan dat als wij gaan verhuizen we het bed maar volledig moeten verplaatsen zodat deze niet weer uit elkaar en in elkaar gezet moet worden. Er wordt ook gevraagd geen ikea spul meer te nemen :+

Al met al is het een geweldig bed en slaapt hij heerlijk, maar wat een drama :')
Laatst bijgewerkt door M_D_H op 17-10-16 09:03, in het totaal 1 keer bewerkt

gerlindie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 09:03

czarina schreef:
Geniaal geschreven, altijd leuk die bouwpakketten.

Mijn man en schoonvader mopperden gister volop over mijn "horror" aankoop.
Een prachtige eiken commode die nog even naar de babykamer moest.

Het begon met dat de laadjes er niet uit konden, dus fijn dat extra gewicht bij al een zware kast.
Toen de trap op, halverwege kwamen ze vast te zitten bij het plafond, dus de poten er vanonder geschroeft. Hup weer naar boven, toen klem onder de nieuwe zoldertrap. Ellendig ding weer naar beneden en gedraaid zodat de opstaande rand net langs de nieuwe trap paste.
Jaaa commode is boven aan de trap, maarshit hij kan de draai niet nemen, dus hup de trapleuning maar gedemonteerd wat ook niet mocht baten.
Uiteindelijk hebben ze de halve kast gesloopt (incl een put in de muur) en daarna weer in elkaar gezet maar nu staat hij dan eindelijk op de plek.

Maar manlief heeft nu al meedegedeeld dat hij het kreng niet meer uit dit huis gaat verwijderen tenzij het in stukjes van 50cm mag..

Zo staat er nu ook een grote witte kast op mijn kamer.
Die kwam oorspronkelijk uit de kamer van mijn zus, maar ze hoefde hem niet meer, dus hij zou in de schuur gezet worden.
Dus mijn vader en mijn broer zouden hem wel de trap af tillen.

Maar dat onding was zo loodzwaar dat ze het naar twee meter hebben opgegeven, en meteen rechtdoor zijn overgestoken mijn kamer in :+

'Alsjeblieft, hier heb je een kast!'
'Ehm, die staat absoluut niet mooi in mijn kamer... '
'Maakt niet uit, hij moet maar blijven staan'

Dus Tja, nu staat er een witte kast in mijn kamer met verder alleen hout

Mijn vader vraagt zich trouwens nog steeds ernstig af hoe ze dat ding met de verhuizing de trap op hebben gekregen :')

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 09:10

geweldig topic !!! hier gelukkig geen ervaring met dat soort dingen
O:) mijn vriend heeft 3 rechterhanden :p
hebben zelf onze ikea pax kast samen in elkaar gezet zonder ruzie of discussie :oo

bestond uit 53 pakketten met een totaal gewicht van 1100 kg :wow:
5 kast delen van 45 kg per doos .

Dus mocht iemand ooit hulp nodig hebben met een ikea iets in mekaar zetten...
omgeving Rotterdam stuur maar een app

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 09:14

3 rechterhanden? Is het gek dat ik daar een fout beeld bij krijg? :')

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 09:18

2 rechterhanden praat niet goed hoe handig hij is :') met klussen dan hè !

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 09:21

Klussen? <<) :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 09:31

Mijn vader en ik zijn beiden erg handig en geduldig. We hebben in 1 zaterdag een grote ikea kledingkast (3-deurs) en een bed van 200 x 180 in elkaar gezet. Bij dat bed hoorden ook nog 2 lattenbodems en een hoofdeinde die ook een boekenkast is.

Daarnaast nog 2 bureaus en een stoel die in elkaar moesten! We zijn van 9 tot 5 non-stop bezig geweest en niks ging fout. :') En geen ruzie! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 09:37

liedje89 schreef:

Hahahaha ik ga helemaal stuk hier _O-
Wij hadden ook zo'n zelfplakhordienietzelfblijftplakken gekocht voor de zomer. Dat ding hebben we uiteindelijk niet eens gebruikt :')

Verder kan ik me zo even niks bedenken :P

Lifaya :')

chamion
Huisheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 09:41

Hou maar schei maar uit. Niet alleen ikea kan dat soort bouwpakketten leveren. Zelfs meubelmakers in de familie kunnen dat goed. Ik heb hier een kast staan gemaakt door de opa van mijn opa en toen we die uit elkaar moesten halen na zijn overlijden zijn we een halve dag bezig geweest. Kast was gemaakt om met het huis mee te gaan en niet uit elkaar te vallen. Wat zat die kast (2 meter hoog, 2,5 meter lang) vast. Niet normaal meer. Kastendeuren gingen het makkelijkst uit elkaar. De rest? Met heel veel vloeken en ritjes naar de gamma/praxis voor ander gereedschap....

En we hebben boven een pingpong tafel van zware kwaliteit staan. Alleen krijgen we deze niet meer van zolder af >;) Zelfs niet nu hij in stukken ligt. Wielen enz. zijn allemaal afgevoerd alleen de tafel zelf krijgen we er niet uit. Ligt nu in 2 stukken en past nog niet. De putten staan in de muur :roll:
Hoe hebben we die boven gekregen? Geen idee, ik was toen nog maar een baby :x

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 09:55

Ik krijg spontaan deja vu's van enorme woede aanvallen.......omdat dingen niet gaan zoals ze horen te gaan.

De eerste die bij me omhoog komt is dat bankstel waarvan ik besloten had dat het naar het grof vuil moest. En nee...niet wachten totdat iemand je even helpt, dit kon ik prima zelf! Per slot van rekening was het toch ook naar binnen gekomen bij de verhuizing.

Ik trek al die kussens eraf want dat is alleen maar loos gewicht en begin dat ding naar de dubbele deuropening te trekken (we hebben een kleine hal, dezelfde breedte als de beide deuropeningen). Dat gaat nog niet eens zo verkeerd maar bij de deuropening blijkt dat ie er niet door past. Geeft niks, ik slaak een oerkreet en ruk het ding half op zijn kant want zo zal het vast wel passen. Tegelijkertijd geef ik m een rotzet en ben half door de eerste deuropening heen waar ie vervolgens blijft hangen en ik dus over die bank heen kantel. Al scheldend duw ik mezelf terug en ga sjorren om die bank er verder doorheen te krijgen maar wat ik ook probeer, ik kom geen centimeter verder! Ik loop buitenom om vanaf de buitenkant te trekken maar nadat ik voor de vierde keer met mijn vingers klem zit tussen bank en muur geef ik ook dat maar op.

Vol wanhoop besluit ik dan maar om m in de deuropening te laten zitten......totdat er wel iemand langskomt om te helpen. Maar enige tijd later heb ik hernieuwde energie en waag me er nog een keer aan. In de strijd die dan volgt, hoor ik eerst de deurpost kraken, ram ik vervolgens de plafonniere van het plafond maar.......uiteindelijk sta ik, volledig paars aangelopen, met de bank buiten!!!!

Ik heb nog net niet gejuicht en dat was maar goed ook want ik wilde m uiteraard ook direct naar het grof vuil hebben en moest dus nog 10 treden op om m de tuin uit te krijgen. Halverwege de trap gaat het mis en breekt het onderstel (overigens was ik de pootjes al veel eerder verloren :D ) waardoor ik wéér languit lig. Ik heb als een idioot staan rukken en trekken net zo lang totdat ik al die treden op was, en heb dat ding in de trailer gesleurd en ben enigszins verwilderd zó naar het grofvuil gereden.

Kom ik daar aan, staan er twee van die hele grote zware jongens die zeggen heb je dat nou helemaal in je eentje voor elkaar gekregen?? Ik trots natuurlijk hoewel ik eruit zag alsof de bank gewonnen had maar dat deed niet meer terzake :D en vervolgens hebben ze samen mijn bank uit de trailer getrokken en in de container gekiept!!!! Uiteraard heb ik ze enorm bedankt!

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 09:58

Een (klere }:) ) kast van de leenbakker oef wat een draak was dat, bleken er verkeerde onderdelen bij te zitten of te ontbreken!

JoT

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 10:02

Onze twee Ikea kledingkasten met lades + bijpassend dressoir/tv kastje. Man oh man, wat een ellende was dat, vooral de eerste kast. We zijn allebei niet zo handig, maar we vonden het ook onzin om hier mijn schoonvader voor op te laten draven. Speciaal voor de gelegenheid zo'n schroef-machine gekocht. Die niet magnetisch bleek te zijn en dus geen schroeven vast kon houden (echt niet handig). En die er halverwege mee kapte wegens lege accu.

Het meest moeilijke van het geheel was op mijn tong te bijten als mijn man voor mijn gevoel onhandig of onlogisch bezig was. En dat uiteindelijk ook zo bleek te zijn... Probeer dan de woorden 'ik zei het toch' maar eens voor je te houden. :roll:

En toen was die stomme kast eindelijk klaar, kregen we hem niet rechtop getild omdat het plafond net wat te laag of die kast net wat te hoog bleek te zijn om die kanteling te halen. Echt... _-:(

Maar het is gelukt, we zijn erg blij met het eindresultaat en we hebben geen echtscheidingsadvocaat hoeven in te schakelen.

Oh en het dressoir voor mijn moeder van de Kwantum, wat een k*tding. Daar is mijn schoonvader wel bij geroepen uiteindelijk. Dat ding is uiteindelijk met grof geweld in elkaar gezet, kon niet anders. Mijn zus en ik zijn heel verstandig een blokje om gegaan. Iets met broodjes halen ofzo... :D