Dat moment.. dat je bijna..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 16:05

Een keer had ik mijn gympen aan, moest ergens heen en daarna paardrijden. Alles van te voren al in de auto geladen. Kom aan op stal, haal mijn poetskoffer er uit en ga naar binnen. Tja... en dan is je vader al weg met je rijschoenen -O-

Gelukkig wilde hij nog terug rijden :Y)
Ook maar eenmalig

Ook één keer met sokken de douche in gestapt en ook met mijn bril nog op _O-

Autumnn

Re: Dat moment.. dat je bijna..

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 16:14

Ik niet, mijn oma.
Ging ze mee naar de schaatsbaan. Stond ze langs de kant in haar bloemetjes pantoffels. :Y)

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 16:14

Oh ja, ik lees normaal op de ipad m'n boek. Die heeft achtergrondverlichting, dus ik kan in bed lezen met het licht uit.
Toen ik ging ik met een gewoon boek in bed liggen, deed het licht uit en dacht, hé ik zie niks. _O-

xLoki

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 16:16

Omg jongens hier droom ik altijd over.
Dat ik naakt op school kom, of in mijn ondergoed op het werk. Word ik dik in paniek wakker. :')
Over het algemeen vergeet ik mij niet zo vaak aan te kleden :+ Alhoewel ik wel eens kan denken dat ik een vrije dag heb en ik dan moet werken en ik dus met mijn paardrijkleren in de auto naar werk (ik werk in een ziekenhuis) wil stappen. _O-

xMaritt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 16:19

xLoki schreef:
Omg jongens hier droom ik altijd over.
Dat ik naakt op school kom, of in mijn ondergoed op het werk. Word ik dik in paniek wakker. :')

Haha zooo herkenbaar :')
Ik heb ook echt ontelbaar vaak gedroomd dat ik naar stal ging en mijn cap, laarzen, paardrijbroek of iets anders in die richting vergeten was.. PANIEK! :')

xMalibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 16:20

Denken wat zitten mijn kleren raar en er op school achter komen dat je je pyjama nog onder je kleren aan hebt :')
Ohja en vergeten dat je je vriend van het station moet halen, gehaast ernaar toe en er achter komen dat je nog in je badjas en pantoffels staat _O-

biancaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 16:29

Twee verschillende schoenen aantrekken in de haast. Een bruine en een zwarte (zelfde merk en model dus had dat in de haast niet gezien)...

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 16:42

Haast, dus snel klaarmaken voor school en de deur uit met het gevoel dat je iets vergeet... zal wel, dacht ik.
Kom ik op school aan "Waar is je tas?" Thuis dus }:0

Midden in de winter terwijl het vriest, je vest in je tas willen doen omdat het anders wel heel warm werd op de fiets...
Ik heb een dag in een hemdje gelopen want ik had mijn vest niet ingepakt :Y)

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 16:43

Ik werkte nog voor de klas, kwam ik er achter met stoelen van tafel af halen dat ik m'n bh vergeten was.. En ik heb niet zo heel veel dus de kippen zaten lekker los in het hok.. Gelukkig vest erover hihi

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 16:46

Iemand op de manege ging een keer gehaast op concours, verslapen... Doen ze daar de klep open, trailer leeg _O- :')

Ik ben al wel eens op klompen naar het werk gegaan.. uuuh oeps... En zo vaak dat een collega zegt 'uuuuh er zit iets in je haar' ooh stro :+

Mijn moeder moest mij een keer van turnen ophalen dat ik klein was... en het duurde maar en duurde maar... Stond ze bij de manege _O- We hebben het er nu soms nog over

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 16:48

Om twee uur 's nachts uit bed springen, douchen, aankleden, ontbijt maken en er dan achterkomen dat het midden in de nacht is! :')

Azara71

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 16:58

Ik op sloffen de deur uit, of nog in mijn ochtendjas :o

En ben ook een keertje wakker geworden met mijn spijkerbroek aan (die ik dus niet aan had toen ik in slaap ben gevallen de avond er voor !) :') :')

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 21:39

Vanochtend nog. :Y) Ik was net 3 sets trappen af, toen ik me realiseerde dat ik mijn bril niet op had/geen lenzen in had. Ik kan wel wat zien zonder, maar op zich is het wel fijn om vanaf een beetje afstand te kunnen zien wat er op de voorkant van de bus en trams en op de treinborden enzo staat :z

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 21:41

Goldie schreef:
Iemand op de manege ging een keer gehaast op concours, verslapen... Doen ze daar de klep open, trailer leeg _O- :')

Deze is wel echt het mooiste _/-\o_

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 21:48

Hier nog iemand die wel eens zonder bh is vertrokken!

Ik heb ook een keer gehad dat ik wegging en het zo mistig vond. Ben gewoon in de auto gestapt en gaan rijden.. Bedacht me later pas dat ik mijn lenzen niet had ingedaan! :o?

Een paar weken terug ben ik met mijn eigen sleutelbos en de sleutelbos van mijn vriend vertrokken. Ik had de deur open gemaakt met mijn eigen sleutels, heb ze in mijn zak gestoken en daarna de sleutels van mijn vriend gepakt om de deur mee op slot te doen :')

Ook heb ik een keer gehad dat ik de verkeerde groep heb opgestart. Ik ben flexer in de gehandicaptenzorg en als ik om 7 uur moet beginnen, ben ik vaak wat eerder om even bij te lezen. Had al 2 clienten onder de douche staan toen ik door een andere groep gebeld werd waar ik bleef :') De collega van de groep waar ik wel was, had niet door dat ik er was, die was bij binnenkomst gelijk naar kantoor gelopen :P
Laatst bijgewerkt door Mintgroen op 13-10-16 21:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Janneke93

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 21:50

Ik ging normaal altijd met de scooter naar school, maar ik kreeg hem niet aan de praat. Scooter weggezet en de fiets gepakt.
Onderweg kreeg ik een aantal gekke blikken. Bleek ik mijn helm nog op te hebben :+

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 21:56

Janntjuh schreef:
Ik ging normaal altijd met de scooter naar school, maar ik kreeg hem niet aan de praat. Scooter weggezet en de fiets gepakt.
Onderweg kreeg ik een aantal gekke blikken. Bleek ik mijn helm nog op te hebben :+

_O- _O-

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 21:57

telt wasknijpers aan je kleding ook... :') dat heb ik wel eens gehad.. op school... sindsdien gebruik ik nooit meer wasknijpers.

kleding binnenste buiten heb ik ook wel eens gehad.

bh vergeten heb ik ook wel eens met boodschappen doen en een keer met werk. :')

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 21:58

bh vergeten *check*, bril vergeten *check*, kleren achterstevoren of binnenstebuiten aan, *check* 2 verschillende sokken aan *check*...

en het gebeurt me regelmatig dat ik op mijn opstapkrukje stap op op m'n paard te stappen en m'n voet in de beugel zet en denk: *huh* past niet.... dan heb ik m'n klompen nog aan.....

Area51

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 21:59

Ik heb behoorlijk lang haar en maak het voor ik ga slapen altijd met zo'n dik elastiek vast in een soort knot op m'n hoofd. S'Ochtends is het dan een soort vogelnest. Moest met de trein en heb me dus vrolijk opgemaakt en netjes aangekleed en toen zag ik mezelf in de weerspiegeling van de trein... schaamde me zo erg :')

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 22:02

[quote="Mintgroen"]Hier nog iemand die wel eens zonder bh is vertrokken!

Ik heb ook een keer gehad dat ik wegging en het zo mistig vond. Ben gewoon in de auto gestapt en gaan rijden.. Bedacht me later pas dat ik mijn lenzen niet had ingedaan! :o?

/quote]

Mijn actie was Beetje andersom... had de hele dag op festival zonnebril op... s avonds vond ik het me toch donker en mistig.. heb me hele tijd over verwonderd en iedereen ook meegedeeld van "wat een donkere en mistige avond zeg".. beetje jammer dat ik was vergeten dat ik gewoon nog steeds mijn zonnebril op had en deze onderhand helemaal vettig was -O-

jorika1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 22:02

Was als groom onderweg naar wedstrijd en moest een afslag eerder hebben als dat ik normaal naar het werk rijd.
En wie stond er in zijn paarden outfit op het werk....

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 22:04

Ik werkte toen nog in de wijk, en moest s'morgens naar een demente mevrouw.
Die zegt tegen mij: Wat heb je leuke sloffen aan. :o
Ik kijk, en jawel hoor. ;) S'morgens me ronde gaan doen op me sloffen.

Hilary

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 22:06

Gianti schreef:
Mijn actie was Beetje andersom... had de hele dag op festival zonnebril op... s avonds vond ik het me toch donker en mistig.. heb me hele tijd over verwonderd en iedereen ook meegedeeld van "wat een donkere en mistige avond zeg".. beetje jammer dat ik was vergeten dat ik gewoon nog steeds mijn zonnebril op had en deze onderhand helemaal vettig was -O-

In de zomer heb ik meestal m'n lenzen in en buiten zonnebril op. Als ik de hooiopslag / zadelkamer in loop, moet zonnebril op m'n hoofd anders is het wel heel donker. Dus ik loop naar binnen, zet bril op m'n hoofd en vind het ineens wel heel wazig. Had ik m'n gewone bril op i.p.v. lenzen + zonnebril.

Ook wel eens op het laatste nippertje paardenschoenen voor nette schoenen kunnen wisselen (ging naar m'n werk) en ook wel eens met m'n paardenjas op m'n werk aangekomen. Toch maar even aan een aparte kapstok gehangen, beetje zielig voor mijn collega's anders :+

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 22:08

Mijn vriend trekt met regelmaat zijn sokken binnenste buiten aan. :j

Ik stond van de week buiten op mijn mooie roze crocs die ik alleen binnenhuis draag.
Toen ik de deur op slot draaide besefte ik me dag ineens gelukkig. :=
Stond op het punt om naar de winkel te gaan.

Mijn oma heeft wel eens in een duurdere winkel gestaan met een erg mooi pak aan.
Echter bleek dit geen pak te zijn, maar een pyjama, mijn moeder deed het net niet in haar broek van het lachen. :')