Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Ik zou dus nog even afwachten
Arashah schreef:Ik woon in Duitsland,
Je gebruikt het andere bonnetje, als je vanuit duitsland pakket verstuurd dan krijg je twee bonnetjes. Onmogelijk dat je de tweede vergeet (wordt bij mij altijd in de handen gedrukt of ik wordt terug geroepen..) En 13 euro voor een pakket? Een pakket versturen tot 2 kilo kost 13,99.. Ik heb online gekeken en dan is het iets goedkoper..
Vraag naar de datum van versend en foto van datum.
Ik heb een vermoeding dat het pakketje onderweg is gesneuveld, of ze bedriegt je...
Ik kan voor jou vertalen.
Gaat met Fed-ex. DHL staat hier in huis voor Duurt Heel Lang
verootjoo schreef:Ik bestel regelmatig via een Duitse webshop. En dat is er altijd in 3-5 dagenGaat met Fed-ex. DHL staat hier in huis voor Duurt Heel Lang
Arashah schreef:Ja daar heb ik misschien overheen gelezen, dan klopt het wel weer.
Naar mijn weten krijg ik met ieder pakketje, hoe klein ook, een code.. Ik heb al verschillende grotes verzonden en alle heb ik een code gekregen..
Brieven gaan altijd langzaam.. Ik ben in juli jarig en brief kwam met kerst binnen. XD
Pakket duurt meestal niet langer als twee weken.
Kijk maar op de site van de Deutsche Post. Päckchen kost 9 euro naar NL. Heeft geen T&T of verzekering. Je kan ook kiezen voor paket tot 2 KG, of zelfs warensendung, maar die prijzen zijn allemaal anders. Citaat:Kann ich eine Sendungsverfolgung für ein Päckchen machen?
Für das Päckchen ist eine Sendungsverfolgung nicht möglich. Dieser zusätzliche Service erfolgt nur für Pakete.
NenaC schreef:De datum staat wel op dat bonnetje, alleen heeft ze niet mee gefotografeerd.
De t&t code krijg je altijd op een apart bonnetje in Duitsland. Wij verzenden ook vaker naar Duitsland en andersom en meestal komt het wel goed aan.
Mij lijkt trouwens dat ze wel als pakket heeft verstuurd, gezien het bedrag van 9€.
half Duitsland te zien kreeg voordat het hier aankwam. En een pakje vanuit NL, heel Nederland
Die hadden wel T&T en ik kon ze dus volgen. Was wel briljant moet ik zeggen. Maar niet leuk als je zit te wachten.