Haarverzorging

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Iris82

Re: Haarverzorging

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 22:38

Op dit moment is alles bij de Tuinen tweede halve prijs. Althans bij ons in het winkelcentrum.

Happyfeet2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 22:42

Ik gebruik de Petal Fresh Rosemary Shampoo van De Tuinen, alles is nu halve prijs inderdaad. Verder dan 1 keer per week wat arganolie als maskertje, alleen in de puntjes of het onderste gedeelte. Wat ik ook heeeel lekker vind is een komkommer met een klein stukje banaan in de blender gooien. Wacht tot het de structuur van een masker heeft, een beetje als pap. Beetje water bijvoegen als het te stevig is. En dat in je haar, voor 20 min. En gelijk ook op je gezicht en hals als masker. Haar ruikt daarna heerlijk fris, is schoon en erg zacht en glanzend.

Irisjeeh1999

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 22:44

https://www.kruidvat.nl/andrelon-perfec ... /p/1626486 Ik heb deze thuis gebruik het niet elke dag maar eens in de zoveel weken. Een soort boost voor je haar. Ik heb mijn haar ook allang niet meer geverfd en een half jaar geleden flink laten afknippen om het weer netjes en gezond te krijgen.

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 23:04

Ik gebruik andrelon care en repair een keer per week. De rest van de dagen was ik het alleen met koud water als het vies is. Anders houdt ik het gewoon droog. Verder ook niet drogen of andere dingen, en borstel het misschien maar 1 keer in de 2 a 3 dagen. Mijn haar groeit echt ontzettend snel en is ook behoorlijk gezond.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-16 08:19

Even een vraagje voor alle tuinen lovers: Hoe zit het met de parabenen? Zit het er vol mee of juist niet?

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-16 08:34

Ik was mijn haar zo'n 3 tot 4 keer per week met de shampoo die in de aanbieding is.
Het ligt er een beetje aan hoevaak ik conditioner gebruik. In de winter ongeveer twee keer per week en in de zomer soms een hele periode niet.

Wel heb ik een zijde kussensloop, maar dat maakt voor mijn haar niet zoveel meer uit (hangt nu op mijn kont en zit overal en nergens klem 'snachts omdat ik vrij bewegelijk slaap. Het zijde kussensloop is wel sowieso een aanrader! Mijn huid is er stukken beter van geworden.

Dit is een oude foto van een paar jaar geleden toen ik mijn haar ging doneren. Ondertussen is het weer teruggegroeid (en nog langer), maar het ziet er nogsteeds zo uit. Mijn ervaring is dus dat het niet zo heel veel uitmaakt welke verzorgingsproducten ik het gebruik. Wel ben ik heel voorzichtig met mijn haar, dus zorg dat het in een vlecht zit overdag en nergens tussen gaat schuren, ik föhn nooit, verf het niet en kam het ook nooit wanneer het nat is.

Afbeelding

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-16 08:41

Winged schreef:
Even een vraagje voor alle tuinen lovers: Hoe zit het met de parabenen? Zit het er vol mee of juist niet?

Hangt af van het merk volgens mij. Ik gebruik van de tuinen zelf alleen een aloë vera gel. Verder staat het er vrijwel altijd op als je iets met parabenen, siliconen en of parfum koopt. Ook als het juist zonder is. Je kan het ook herkennen aan de ingrediënten. Maar die weet ik niet meer uit mijn hoofd.

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-16 13:24