Ik zou wel met iemand in zee willen die graag past en zelf lekker de werkplaats in. Vandaar mijn dilemma. Mbt materialen kopen en dergelijke heb ik nauwelijks problemen.
Ik vind vooral hoofdstellen maken echt onzettend leuk. En dan zie ik toch ook in ruitersportzaken hoofdstellen van 1.000 euro die ook verkocht worden. Ik zie inderdaad ook wel dat het betaalbaar moet blijven. Ik ga er toch eens lekker op doorborduren. Dank toch voor jullie meningen!
Mbt opleidingen wil ik me er wel voor open stellen. Geen idee hoeveel vraag daarnaar is. De leerling zal zelf moeten mee investeren in de toekomst. Ik zie toch wel dat die er wel is voor iemand die er zichzelf voor wil inzetten. Kijkend naar wat er is in Nederland, verwacht ik wel dat er in het maken wel mogelijkheden komen. De kennis die er is, is er vooral bij de 50 plussers. Echt traditioneel maken zijn er niet veel meer die dat kunnen? Mij is wel eens verteld dat dat er ca 65 zijn in Nederland. Dat vind ik op zo veel paarden barweinig.
En idd heb ik de moderators wel op mijn dak gehad ja.

Momenteel heb ik vraag naar beiden. Het is vooral het gevoel dat ik iemand teleurstel als ik niet kom, dat me nog tegenhoud. Het is spannend, maar feitelijk heb ik mijn opleiding wel gedaan om dingen te maken, niet om te verkopen. Mijn doel was thuis werken, met af en toe mss een keer een paard van een ander. Dus zelf gaan maken past beter dan wat ik nu doe.