Ik dacht altijd: Het groeit wel weer aan als het niet mooi is

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
roxiie schreef:Ik zou het zelf en ook als ik jou was niet doen. Ik denk dat je als je jouw haar te kort knipt je een poedel kapsel krijgt. Zonde, je hebt nu mooi haar. Eigenlijk vind ik het ook best wel brutaal dat je kapster alsmaar vraagt waneer je je haar gaat doneren, je bent toch geen boom waar je van kan oogsten
Danielleeee_ schreef:Yltje schreef:Ik heb het 3 maanden terug ongeveer laten doen, haar tot op mijn onderrug wat ik altijd maar in een staart had en wel zat was.
Vriendlief was er zwaar op tegen ( niet vanwege het doel aangezien zijn moeder vorig jaar aan kanker overleden is ) maar omdat hij lang haar veel mooier vind.
Nu loop ik al 3 maanden met een korte kop, korter als een bob nog haha, maar ik was er toen echt onwijs blij mee! nu nog steeds wel, maar ik vind het heel lastig om het nu nog tot verder als halverwege mn nek te laten groeien. Ben al 3 keer naar de kapper geweest sindsdien en telkens als het halverwege mn nek komt wil ik weer, vooral omdat ik het vanaf dat punt moeilijk vind om het langer te laten groeien en het wel nog knap in model te kunnen houdendus mocht iemand dáár tips voor hebben... graag
![]()
Verder nog geen seconde spijt van gehad!
Dat heb ik dus ook een beetje, ik heb het steeds vaker in een vlecht. Altijd maar zo'n vlecht word ik ook gek van. En het kost qua onderhoud veel tijd en werk, dus dan geef ik het graag aan iemand anders.![]()
Ik had het er ook met mijn vriend over, hij vind het ook niks, dat merk ik aan hem. Ik vroeg aan hem wat hij ervan vond, antwoord: 'Het is jouw keuze, je moet doen wat jij fijn vindt.'Wel fijn gelukkig dat hij er geen drama van maakt, en het groeit weer aan.
Hoe vond jouw vriend het uiteindelijk?
ShadowFax schreef:Rebecca schreef:Ik twijfel of ik doneren wil ,haar is weer lang. Maar 30cm minimaal vind ik nog best heftig
Is het ook!! Kijk anders even op de site van haarwensen.nl als je dat al niet gedaan hebtde foto's waren voor mij weer doorslaggevend.
Danielleeee_ schreef:En @Yltje, wat ontzettend gaaf jouw haar!! Ik vind het echt prachtig staan! Echt onwijs gaaf!