Zeggen dat ik het weet of zo laten?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Urion

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-16 16:57

chanel1985 schreef:
Langs de andere kant gegeven is gegeven, en mogen ze ermee doen wat ze willen of beweren wat ze willen.

Beweren dat iets nieuw is als het tweedehands is, is liegen. Beweren dat ze exact dezelfde kleding kocht, wat niet kan want hele oude collecties, is liegen. Jij vindt liegen oké? Over je eigen rug? Ik niet. Ik weet ook niet of het me de confrontatie waard is, maar het is zeker niet oké.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-16 16:59

Hoewel ik je woede snap, zou ik het hier bij laten TS. Jij weet hoe het zit en nicht 2 ook.
Schoonzus weet het ook, maar kiest ervoor om te liegen.
Geen energie verspillen aan zulke mensen, en schoonzus lekker links laten liggen.
Na zo'n streek zou ik wel wat zakelijker worden in je contact richting schoonzus en haar geen dingen meer geven of bijvoorbeeld lenen, zou het zelf moeilijk vinden om aardig te blijven tegen iemand die zo liegt.

BigOne

Re: Zeggen dat ik het weet of zo laten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-16 17:00

Ik heb een heleboel schoonzussen maar dit soort liegbeesten zitten er gelukkig niet tussen.

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-16 17:01

Het is zeker niet ok om te liegen, maar je hebt alleen jezelf ermee als je je er zo door laat opvreten. Denk maar niet dat zij er van gaat wakker liggen.
Dus nee, het is heel fout wat ze heeft gedaan, maar jij hebt de keuze hoe je jezelf er door laat meeslepen.

Zulke mensen zijn geen greintje van je energie waard. Ook al heb je overschot van gelijk.

Urion

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-16 17:02

Ik laat het er ook lekker bij zitten. Ben door het topic al wat boosheid kwijt gelukkig.

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-16 17:06

Ineke2 schreef:
Nieuwe kleding zit altijd de kaartjes nog aan ( prijs doorgekrast of prijsplakker er afgehaald).
Zoniet en zeker met dit verhaal zou ik schoonzus niet geloven maar als nichtje 2 de ontvanger van de kleding het erbij laten en schoonzus gewoon bedanken voor het cadeau.

Zelf zou ik inderdaad de bijpassende legging er nog bij geven en verder geen ruzie over maken.

Als ik iets van kledij geef, doe ik de kaartjes er af, dus er van uit gaan dat de kaartjes er "altijd" aan zitten en daar dan nog is dingen uit concluderen, is niet echt correct.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-16 17:07

Ik zou het zeker zeggen, alleen maar omdat ik er een bloedhekel aan heb als iemand glashard in mijn gezicht zo liegt..

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-16 17:09

Weet je, ik zou ik hier dus echt geen energie in steken. Als ze er naar vragen is het gewoon "ik bemoei me er niet mee" en dan zoeken ze het verder maar uit.

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-16 17:10

Urion schreef:
chanel1985 schreef:
Langs de andere kant gegeven is gegeven, en mogen ze ermee doen wat ze willen of beweren wat ze willen.

Beweren dat iets nieuw is als het tweedehands is, is liegen. Beweren dat ze exact dezelfde kleding kocht, wat niet kan want hele oude collecties, is liegen. Jij vindt liegen oké? Over je eigen rug? Ik niet. Ik weet ook niet of het me de confrontatie waard is, maar het is zeker niet oké.

Nee, liegen is niet correct. Maar hier er een hele tralala over maken terwijl je eigenlijk het ook niet zwart op wit kan bewijzen dat ze liegt is denk ik ook niet hetgeen je wilt.

Als zij erover wilt liegen, laat ze, het zijn nu haar kleren, als zij over haar kleren wil liegen is dat niet op uw rug en niet uw probleem.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-16 17:30

Maakt toch allemaal geen ruk uit? Weet jij iig dat ze de boel bij elkaar lu.lt, waarom zou jij je hier nog in mengen? Vind het een beetje een hoog Mean Girls gehalte hebben zo. Leven en laten leven :evaw:

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-16 17:32

chanel1985 schreef:
Ineke2 schreef:
Nieuwe kleding zit altijd de kaartjes nog aan ( prijs doorgekrast of prijsplakker er afgehaald).
Zoniet en zeker met dit verhaal zou ik schoonzus niet geloven maar als nichtje 2 de ontvanger van de kleding het erbij laten en schoonzus gewoon bedanken voor het cadeau.

Zelf zou ik inderdaad de bijpassende legging er nog bij geven en verder geen ruzie over maken.

Als ik iets van kledij geef, doe ik de kaartjes er af, dus er van uit gaan dat de kaartjes er "altijd" aan zitten en daar dan nog is dingen uit concluderen, is niet echt correct.

Is niet handig mocht het niet passen, dan kan het niet meer geruild worden.

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-16 17:37

Ik zou ze het lekker uit laten zoeken. Tegen schoonzus 2 zou ik zeggen dat ze dat maar aan schoonzus 1 moet vragen. Dat je haar idd tweedehandskleding hebt gegeven, maar dat je niet weet of dit die kleding is.

En verder zou ik me daar lekker buiten houden. Je weet nu in ieder geval wel aan welke twee mensen je voortaan geen kleertjes meer hoeft te geven ;)

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-16 17:39

Ineke2:
Ik hou de kaartjes bij, dus als het niet past heb ik de kaartjes nog.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 09:01

Het is toch te zien of kleding gloednieuw is of gewassen en gedragen? Dat ziet nicht 2 ook wel.

Ik denk dat je lekker je mond moet houden. Schoonzus zet zich genoeg voor gek.

JunkDeLuxe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 20:09

Nou, ik zou er wat van zeggen.
Zou mij om het principe gaan, als jij gelijk hebt staat zij idd te liegen, en dat zou ik niet pikken, ik zou me zelfs beledigd voelen haha! Ik zou echt zoiets hebben van, zie je me voor een idioot aan?