Op zoek naar een goede jeans bij schurende bovenbenen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 13:27

Herkenbaar probleem.. -O-
Heb meestal broeken van Miss etam of M&S mode, die gaan best lang mee.

Ik doe ze overigens niet in de wasdroger. Doe wel gewoon wasverzachter maar niet veel. (En waspoeder ipv vloeibaar)

Heb nu een broek van de C&A en een van de H&M, ben benieuwd hoe lang ze houden. HM was maar 20,- dus verwacht er niet veel van, hij zit wel heerlijk maar helaas weer maar 1 van dit type en 1 kleur die naar t zin is. Die van C&A was 35,- ook niet gek duur.
Mijn type broek is namelijk lastig; het moet een skinny model zijn want ik heb haast geen kuit, dus een normale broek zit zoals wijde pijpen en wijde pijpen kun je helemaal lachen.
Maar heb wel weer stevige bovenbenen en wil graag dat de broek hoger aansluit zodat ie over je love handle vetjes gaat. :))

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 13:43

Ik vind de broeken van Miss Etam ook fijn. De een wat fijner dan de ander, dat wel. En je moet zeker alle broeken passen en niet denken ''Oh deze zwarte zich goed, dan neem ik deze lichtere broek ook mee in dezelfde maat.'' Ik heb namelijk één lichtere broek die een maat groter is dan een donkere, en de lichtere mocht eigenlijk wel 1 maat groter en de donkere 1 maat kleiner :')

Zijn trouwens ook de enige broeken die goed passen bij mij.

Charaz

Re: Op zoek naar een goede jeans bij schurende bovenbenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 14:30

Miss Etam houdt het bij mij ook niet lang vol, LTB nog minder lang.

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 14:48

Hema €19,-

femo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 14:58

je kan misschien bij de kleermaker vragen of hij er een extra stuk stof tussen zet :) dan hoef je ze niet weg te doen :)

Fabj3

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 15:05

Zijn er van die boetiekjes bij je in de buurt waar ze onbekende of merkloze kleding verkopen?
Bij ons in Rotterdam heb je heel veel van dit soort boetiekjes, en daar verkopen ze allerlei soorten spijkerbroeken die super-stretch zijn.
De broeken zijn goedkoop (had laatst 3 broeken voor 40 EUR) en ik vind ze 100 x beter zitten als dure merken spijkerbroeken en slijten ook nog minder snel.
Het jammere wat ik alleen vind is dat er bij veel van dit soort broeken enorme gouden knopen en nep diamantjes zitten.
Hoop dat je de oplossing gaat vinden!!

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 15:45

Hier op Zwolle Zuid zit een Miss Etam Outlet. Heb daar poosje geleden spijkerbroeken kunnen kopen voor 10 euro per stuk. Jouw probleem heb ik namelijk ook altijd, maar dat tientje zal ik er toch vast wel afdragen :D

xEliesx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 16:22

Zelf ben ik inmiddels fan van de jeans van het merk Garcia! Superfijne broeken. Zitten lekker, slijten niet snel en zijn qua prijs/kwaliteit in verhouding vind ik.
Echt irritant om met stevige bovenbenen en smalle taille een goede jeans te vinden..

dieseltje09

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 16:53

Ik ben altijd nog heel erg fan van american today, niet te duur maar gaan wel heel lang mee!(heb broeken liggen die nu toch zeker al jaar of 4/5 oud zijn haha) Afgewisseld met de broeken van de primark(die "spijker"broeken van 8€ zitten als je beetje past bij mij altijd goed gek genoeg) en ondanks de prijs, na een maand of 10 dragen(rij er af en toe ook gewoon paard mee als ik mn rijbroek ben vergeten en dat gebeurt me regelmatig) zijn ze pas aan vervanging toe, voor dat geld niet meer dan logisch volgens mij trouwens

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 17:14

Ik heb over het algemeen altijd broeken van de primark en die gaan echt wel lang mee voor dat geld. Binnestebuiten koud wassen en niet in de droger helpt al veel. Ik draag ze ook met rijden(ben westernruiter dus voor mij geen rijbroeken) en zelfs dan gaat het goed!
Heb nu ook twee paar broeken van bonprix(merk weet ik niet uit mijn hoofd), kosten 20 euro per stuk en deze zitten ook heerlijk. Echter kan ik deze alleen nog met rijden dragen want na 3 maanden Canada gaan de vlekken er niet meer uit :')

Olympia96

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 17:23

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 18:09

Herkenbaar probleem. Ik koop tegenwoordig levi broeken. Die gaan 1,5 tot 2 jaar mee. Esprit is ook wel fijn en gaan ook zo lang mee. Ik moet er geen stretch in hebben dan slijten ze sneller. Ik wandel veel en ben veel buiten dus heb echt wel sterke broeken nodig. Ik vind het dan ook vaak jammer dat de binnenkant zo snel slijt terwijl de rest nog netjes is.

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-16 14:15

Ja dat is inderdaad precies het probleem, de knieën billen etc ziet er nog mooi uit maar tussen de benen is de broek al 'af'. Ik ben vandaag bij missetam geweest maar die pasvorm ging niet, uiteindelijk twee broeken van de Amerika Today meegenomen. Was 40 euro per broek. Ik ga nu de tips volgen wat betreft wassen :) hopen dat dit wat wilt schelen.

femo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 15:26

Broeken zonder stretch zijn niet kapot te krijgen!

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 19:08

femo schreef:
Broeken zonder stretch zijn niet kapot te krijgen!

Behalve met schurende bovenbenen dan gaan ze 1,5 tot max. 2 jaar mee. Mijn benen zijn gewoon normaal maar de stand van mijn benen is zo dat de bovenbenen tegen elkaar aan staan.

Mnon1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 19:13

LTB! Ik heb ook stevige bovenbenen en deze broeken houden het bij mij lang vol!
Had eerst altijd h&m broeken maar die waren met 3 maanden kapot.

kimmysan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 19:36

xEliesx schreef:
Zelf ben ik inmiddels fan van de jeans van het merk Garcia! Superfijne broeken. Zitten lekker, slijten niet snel en zijn qua prijs/kwaliteit in verhouding vind ik.
Echt irritant om met stevige bovenbenen en smalle taille een goede jeans te vinden..

Mijn Garcia broeken zijn helaas juist na een aantal maanden al niet meer mooi. Zo jammer, want ze zitten zo lekker en zijn ook niet heel duur. Vooral de donkere variant, na gewoon fietsen en lopen, zie je nu helemaal zo lichtere versleten plek tussen m'n bovenbenen. Je ziet het echt helaas.
Levi draag ik ook veel, deze blijven wel goed! Moet alleen wel altijd zelf de taille wat innemen, zodat hij perfect past. Ik merk wel dat deze broeken een stuk steviger spijkerstof zijn, maar ook een stuk minder stretch. Je hoeft niet een maatje kleiner te proberen als de taille dus niet past, want je krijgt hem no way meer over je benen.