Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
Selka schreef:Dat het handig is om al je papieren op een stapel te gooien en als je dan snel iets nodig hebt voor je werk je het niet kunt vinden. Heel gek Maar vervolgens doodleuk door gaat met stapeltjes maken waardoor ik genoodzaakt ben alles in de kast te gooien. Regel is 1 stapeltje in het zicht anders word ik gek. Ik houd van opgeruimd
Femm, die van jou weet tenminste waar ze horen te liggen! Wij wonen al 2 jaar in ons huidige huis en hij weet meer dan de helft niet te vinden...
Palmera schreef:Die van mij heeft een groot probleem met het verschil herkennen van toiletartikelen: zo heeft hij al eens een keer zijn haren staan wassen met mijn intiemzeep omdat hij dacht dat het handzeep was, want de shampoo kon hij niet vinden. Uiteraard stond ook de shampoo er gewoon naast.
BloemBloem schreef:Ik zal eerlijk opbiechten dat ik van ons twee de sloddervos ben, en dat mijn
man mijn iets wat chaotische toestanden voor lief neemt
vuurneon schreef:Ik doe net als de mannen, ik laat ook een spoor achter haha
O wel een mooie van mijn man:
Wij hebben boven de wc een plank, daar laat hij de lege wc rol achter met 3 velletjes er nog aan (en ja, altijd!). Er staat gewoon een prullenbak in de wc ruimte
phormicola schreef:- Als ik eens een week niet stofzuigde (omdat ik het ALTIJD deed en als ik het vroeg gebeurde het niet) dan ging ie enorm boos zelf even snel de huiskamer stofzuigen (de rest van het huis bestond schijnbaar niet?).