wat een uitvinding
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
wat een uitvinding
Morgenmiddag laat komt er iemand kijken of mijn huidige ideeën een beetje uitvoerbaar zijn en wat hij denkt wat het kost. Gelukkig denk ik dat we veel dingen kunnen hergebruiken omdat mijn moeder bijvoorbeeld 9 biezen nog heeft liggen van de straatverbouwing geregeld. Ook zijn er hier ontzettend veel stenen die we misschien opnieuw kunnen gebruiken (van het huidige terras) om misschien wel die trappen van te maken. En nu ik heb besloten om de rechterkant die trappen te behouden en om te bouwen, hoeft al dat grond niet te worden afgevoerd. Natuurlijk ben ik al een beetje aan het kijken op FB naar gratis tuin spullen, maar die moeten vaak per direct worden opgehaald, en daar heb ik nu achter niet echt de ruimte voor (en andere moet je die stapel spullen elke keer verplaatsen)
Ik heb ook een dure smaak, maar zoek waar je alternatieven kunt krijgen. Bijv bestrating is erg duur. Maar kijk bijv op www.slimbestraten.nl daar heb je b-kwaliteit voor een koopje. Wij hebben dat ook, maar je kunt niet zeggen dat het b-kwaliteit is, je ziet er niks aan.
Helaas ben ik single...
Ik moet ze alleen even schuren en verven. Voetenbankje erbij maken en ik zou klaar kunnen wezen. Maar dat is puur als hij inderdaad er vanaf wilt. chamion schreef:Damm zojuist een hartaanval gehad...
De tuin is voorzichtig begroot op 3.000 euro. Duurder zal het niet worden. Goedkoper moet hij even naar kijken. Deel van de stenen en houten biezen worden herbruikt. Maar vooral de nieuwe schutting en mijn terras wordt duur....
Dat moet goedkoper kunnen. Ik ga even rondneuzen....