Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Ayasha schreef:God heeft zich niet te moeien in onze relatie.

ook na de trouwerij reden we in een sliert(koets met auto's) naar de volgende locatie.
Willen jullie alleen koffie e ntaart is het goed, wordt het een borrel met hapjes is het ook prima. verootjoo schreef:Ayasha schreef:God heeft zich niet te moeien in onze relatie.
Ik heb even onze planning teruggezocht.
10.00 foto's maken
Wij wilden graag lang uitslapen dus zijn achteraan begonnen met plannen![]()
.
Dus dat uitslapen, not so much hahaha
Wij moesten om half een bij de gemeente zijn, ben tegen 9 op gestaan, dan make up, haar, jurk aan en juu.
Tussendoor nog rustig ontbeten voor we naar de gemeente reden...
Dat heeft vast hele grappige foto's opgeleverd haha.
die zei ook al "dit is de meest stressloze bruid die ik tot nog toe gezien heb."
Mijn man stond wel eerst op de gemeente maar dat was omdat hij uit nervositeit 20min. te vroeg was.
rien10 schreef:Mag het (bij wet) burgerlijk huwelijk op een andere dag gesloten worden? Ik dacht namelijk van wel. Dan kan je dat eerder doen, dan van het kerkelijk huwelijk je "spektakel stuk" maken. Dat scheelt alweer in de planning.
Dus wellicht handig om rekening mee te houden.Hoppje schreef:Persoonlijk zou ik er vooral niet een te lange dag van maken, maar ervoor zorgen dat alles mooi snel na elkaar volgt dus niet teveel lege gaten tussendoor.
haha ik wil pas mijn jurk laten zien aan me vriend als ik de kerk in loop
dan zien mensen je trouwen en kun je pas s avonds feliciteren bij de receptie.
echt zo heerlijk relaxed! Wij bleven nog tot 22:00 zitten bij de open haard daar 
vond ik zelf echt niet netjes tegenover de gasten. Daar doelde ik op
Wij hebben ook wel fotos gemaakt na het trouwen nog maar de gasten zaten mooi in het restaurant en goed verzorgd erbij. Dus konden ons wel even half uurtje mussen voor de laatste foto's met oa trouwauto