Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Aradis schreef:Je kent die hele gozer niet, weet niks van zijn motivaties maar je weet wel dat hij een absoluut gebrek heeft aan interesse en empathie
? Wow. Daarnaast is de dealer maar een klein stukje van de hele reis die de drug aflegt, het ging over een drugsdelict, kan ook enkel over de grens smokkelen van drugs, dan heeft de dader al geen "klanten" maar levert het af.
De manier waarop je zo makkelijk mensen (ver/be)oordeelt zegt menigmaal meer over jou dan dat we nu over de vriend van de ts kunnen zeggen (en gezien je houding gok ik erop dat jij vanuit omgeving van een verslaafde praat).
Ayasha schreef:Gelukkig werkt het met alcohol en gokken en leningen zo fantastisch, dat leren omgaan met verleiding.![]()
Zolang men voordelen heeft (lees: de overheid) van de drugshandel, en die zal men beslist hebben want anders was de boel al lang op gedoekt, zal ze blijven bestaan. Al dan niet illegaal.Dat maakt het nog niet goed en dat maakt het criminele feit van deze meneer en zijn absolute gebrek aan interesse en empathie betreffende zijn klanten en diens omgeving niet minder "ernstig".
Het maakt hem hoogstens laffer. Wat wellicht, bij dergelijk gebrek aan empathie, geen slechte eigenschap is overigens.
troi schreef:benangelique schreef:Grappig om te lezen dat de bewaarders en het personeel vriendelijk of aardig genoemd worden. .. we zijn net gewone mensen. ...
En niet alleen gewoon en aardig, ze hebben ook nog een paardenhobby (nou ja sommige dan blijkbaar)! Ongelofelijk
Ayasha schreef:Dat maakt het nog niet goed en dat maakt het criminele feit van deze meneer en zijn absolute gebrek aan interesse en empathie betreffende zijn klanten en diens omgeving niet minder "ernstig".Het maakt hem hoogstens laffer. Wat wellicht, bij dergelijk gebrek aan empathie, geen slechte eigenschap is overigens.
_Zoe schreef:Zowel mijn vader (levenslang) als halfbroer (nog in hoger beroep bezig) zitten vast. Met mijn vader heb ik geen contact, ook geen enkele behoefte aan. Naar m'n halfbroer ben ik een keer geweest, en als m'n andere halfbroer (zijn volle broer) met hem belt waar ik bij ben laat ik hem wel altijd de groetjes doen maar verder weet ik niet zo goed wat ik ermee aan moet, vind het erg dubbel
NathalietjeB schreef:Telt t ook alsje beide schoonouders in gevangenissen werken?![]()
En ik vind de gevangenis net lui lekker land, mensen hebben t in de gevangenis echt niet slecht