zal het laatste volle seizoen zijn voor mij en Kira, want ze moet straks naar school. Mijn man zal dan alleen gaan helaas. Onze 2e zal ook weer in Oostenrijk geboren worden.
 zal het laatste volle seizoen zijn voor mij en Kira, want ze moet straks naar school. Mijn man zal dan alleen gaan helaas. Onze 2e zal ook weer in Oostenrijk geboren worden.  
                                                         Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

hahahatsjoe schreef:Wat geweldig, jij bent waar ik altijd van gedroomd heb... Wauw.

wortel115 schreef:Nissima de rijbaan is gewoon het rode zand wat daar al was. Nu er wat gras in groeit is hij verrassend goed. Zelfs na een volle week regen geen plassen. Het huis waar we in wonen is niet van ons en wanneer we zelf een boerderij gaan kopen gaan we hier weg. Vandaar dat we geen grote kosten gaan maken aan de aanleg van een rijbaan.

wortel115 schreef:Klinkt goed! Wat voor soort werk wil je gaan doen?

Wat gaaf! Dit is stiekem echt mijn droom, om later gewoon naar Australië te vertrekken en daar een boerderijtje op te bouwen. Vooral het klimaat in het zuiden (nog niet op Tasmanië, wel het ''vasteland'', lijkt me echt cool.
 Wat gaaf! Dit is stiekem echt mijn droom, om later gewoon naar Australië te vertrekken en daar een boerderijtje op te bouwen. Vooral het klimaat in het zuiden (nog niet op Tasmanië, wel het ''vasteland'', lijkt me echt cool.                                                         
 Hebben veel mensen paarden daar, dat je het zo druk hebt?
 Hebben veel mensen paarden daar, dat je het zo druk hebt?  

Ga proberen te volgen. Ben niet zo actief op bokt en ook met vlagen online, maar zal wel zien.
 Ga proberen te volgen. Ben niet zo actief op bokt en ook met vlagen online, maar zal wel zien.