En al helemaal als er nog geen vergoeding is afgesproken,had je überhaupt al wel een akkoord gegeven?
Ik zou dit met je buurman bespreken,want je zult nog maanden met elkaar door 1 deur/oprit moeten.
De meesten hier denken best makkelijk,maar ik zou persoonlijk niet op zoiets zitten te wachten.
Om een voorbeeld te noemen, bij mij thuis (appartementencomplex van 8 hoog) wordt al 10 weken gewerkt aan het schilderwerk aan de buitenkant.
Ik heb al tien weken last van lawaaiige hoogwerkers (vanaf 07:00 uur), bandschuurmachines, harde radio's en naar elkaar schreeuwende schilders. De eerste weken haalde ik mijn schouders op,maar na 10 weken begin ik me echt te ergeren... Ik zal blij zijn wanneer ze klaar zijn
(en nee, ik ben geen zuur persoon
ik heb ze altijd netjes koffie gegeven en een praatje gemaakt )Maanden naast een bouwterrein wonen is al geen pretje, dus aan giga kraan op je oprit (en het daarbij behorende lawaai/ verzakkingen/ olievlekken/ ruimtegebrek)... daar zou voor mij toch meer tegenover staan dan een kratje bier.
Als hij een aantal stoplichten had moeten huren was hij ook een duit geld kwijt geweest,vergunningen en wellicht ook iets met verzekeringen en aansprakelijkheid voor als er een ongeluk ontstaat.
. Paar gesprekken gehad met de ''buurman''.