Dealende buren, wat nu?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Annelien92

Re: Dealende buren, wat nu?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-16 19:25

Weer bedankt voor alle reacties!
Wijkagent is bij mij langs geweest en geprobeerd om bij de andere buren binnen te komen. Helaas werd er weer niet open gedaan.
Ik heb ook contact gehad met se huurbazen, die doen echter of hun neus bloed. ' je gaat me niet vertellen dat jok zelf geen plantje in je huis heb ' vond dit een hele rare reactie. Ik heb niks mer drugs.. Wat n ander doet moet hij zelf weten.
Politie nogmaals op de hoogte gesteld, er zou naar gekeken worden, maar heb hier nog weinig van gemerkt.. Slaap ni zo'n 4 uur in een nacht als ik geluk heb en op mijn werk beginnen ze het ook te merken, jammer dat het zo moet gaan..

danzzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-16 19:31

Snadrem schreef:
Storm schreef:
Op het moment dat er weer rolkoffers naar binnen gaan met de politie bellen en zeggen dat je een vuurwapen zag bij iemand, dan staan ze zo op de stoep en hebben ze ze op heterdaad betrapt. Dat er geen vuurwapen was (maar wie weet ook wel) heb je dan 'toevallig' verkeerd gezien.

Ja, lekker die valse info. Moeten ze eerst allemaal op veilige afstand kogelwerende vesten aan gaan doen. Leden van het AT of AE/OG worden alvast bij elkaar geroepen want je weet maar nooit. Die kunnen hun andere werk of zuurverdiende dagje vrij cancellen. Intussen moet de meldkamer meerdere eenheden gaan aansturen en moet er een leidinggevende ter plaatse komen om het overzicht op straat te bewaren. Op straat moeten ze gaan besluiten of ze met gevaar voor eigen leven gaan binnenstappen, of dat men wacht op beweging en een aantal onopvallende eenheden gaat laten volgen om vervolgens elders met getrokken wapens een uitpraatprocedure op een voertuig te gaan doen, met alle risico's van dien.

Ondertussen zijn er elders in de buurt nog een inbraak, huiselijk geweld of een reanimatie waar politie nodig is, maar dat moet even wachten want jij hebt zogenaamd een vuurwapen gezien, en alle agenten staan nu bij die melding. Gezien de huidige tijd neemt men namelijk geen risico's. Goede tip, goed over nagedacht.

TS, ik wil je op het hart drukken het bij de FEITEN te houden.

ze kunnen ook gewoon op de innitiele melding komen zoals het hoort bijvoorbeeld?

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-16 20:18

danzzz schreef:
ze kunnen ook gewoon op de innitiele melding komen zoals het hoort bijvoorbeeld?

Als daar tijd voor is gebeurd dat ook gewoon. Maar je weet niet wat er op het moment van melding nog meer gespeeld heeft. Er zijn een hoop zaken die nou eenmaal voor gaan en het aantal agenten is maar beperkt. Daarbij is het ook de vraag hoe de melding is ontvangen/ gedaan: mensen roepen tegenwoordig al snel dat er gedealt wordt, terwijl er niks aan de hand is. Vaak is er echt meer informatie nodig wil de politie door kunnen pakken. Vandaar ook mijn tip om de wijkagent te mailen: dan staat er al wat op papier en die kent zijn wijk en netwerk.

Ts, heb je ook nog contact gezocht met de gemeente?
Laatst bijgewerkt door Snadrem op 15-09-16 20:23, in het totaal 1 keer bewerkt

purny

Re: Dealende buren, wat nu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-16 20:20

Wat een achterlijke reactie zeg. Wat zei je: Ja ik heb een geranium op de vensterbank?