Marktonderzoek: een kruiwagenhoes + poll

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Zou jij deze kruiwagenhoes kopen?

Ja
14 (16%)
Nee
54 (62%)
Misschien, als... (reactie hieronder)
18 (20%)

Totaal aantal stemmen: 86

Marije_jiplover

Re: Marktonderzoek: een kruiwagenhoes + poll

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 16:30

Waterdicht heeft voor mij geen meerwaarde. Ben eerder bang dat het daardoor stug wordt.
Wat wij vroeger zelfgemaakt gebruikten was gemaakt van een oid vitrage gordijn. Een zoompje erin, elastiek daardoor en klaar was het anti-stro-wegwaainet.

Scamander

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 08:53

Als hij niet duurder is dan 10 euro zou ik hem misschien wel kopen. Daarboven kun je net zo goed een stuk zeil gebruiken.

silvershardo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 11:07

Leuk idee! ik zou het zeker gebruiken thuis! zelf zou ik zo rond de €20 ervoor uit willen geven!

Licor

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 11:15

Wat me ook handig lijkt is dat het oprolt.. net zoals het zeil bij een trailer.. dat je het zeil aan 1 kant kunt bevestigen en makkelijk over de kruiwagen heen kan trekken als je het nodig hebt.. en dat als je het los maakt het zelf weer oprolt.. Als ik het er telkens zelf op en af moet doen zal ik het denk ik niet gebruiken.. maar zo'n oprol ding wellicht wel omdat dat wel heel makkelijk is

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 11:28

Ik vind het wel een handig idee, zeker als het waterdicht is- ook zodat je dan alvast een kruiwagen hooi kan klaarzetten voor de dag erna, zonder dat het zeiknat regent. Ik zou denken aan een bedrag van om en nabij de 15 euro :)

Santos_05
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 11:51

Ivm voldoende schuurruimte zal dit niet gebruikt worden. De enkele keer dat er blad in de kruiwagen zit zou het handig zijn, maar niet voldoende keren gebruikt worden om aan te schaffen (tenzij het een 5-10 euro item wordt)

laurax09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-16 16:48

Zo 2 maanden geleden was het nog een idee en nu gaat de verkoop al bijna beginnen! *D

Het zou leuk zijn als de mensen die dit in dit topic een leuk idee vonden ons nu ook gaan volgen en misschien wel een Kruiwagenhoes willen kopen!

Op Facebook en onze site kunt u al veel informatie en foto's vinden (dit is natuurlijk nog maar een opzet en komt nog veel informatie bij!)
facebookpagina: https://www.facebook.com/De-Kruiwagenho ... 6/?fref=ts
site: http://dekruiwagenhoes.jimdo.com/

Heeft u intresse of vragen dan kunt u natuurlijk ook altijd mailen naar dit adres: dekruiwagenhoes@outlook.com

Afbeelding

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-16 21:55

Klopt het dat ik nergens een prijs kan ontdekken, of ben ik gewoon kippig?

laurax09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-17 15:01

Anoeska27 schreef:
Klopt het dat ik nergens een prijs kan ontdekken, of ben ik gewoon kippig?

Sorry voor de late reactie! Deze heb ik denk ik over het hoofd gezien.

De Kruiwagenhoes kost €24,95!

NinetyFour

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 16:12

Leuk idee! Ik denk dat ik het wel zou kopen. Onze jonge paarden en fokmerries staan ook in de winter dag en nacht buiten. 's Ochtends en 's avonds krijgen ze dan twee kruiwagens vol met kuil en omdat die kruiwagens zo vol zijn valt daar onderweg regelmatig wat vanaf. We doen er nu een touw overheen. Dat werkt ook prima, maar jullie hoes lijkt me een stuk makkelijker in gebruik.

Ik zie nu dat jullie hem ook al echt gemaakt hebben. Zal zeker eventjes kijken of het ook iets voor ons is :)

Rindin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 16:38

Nou, wat toevallig, gister hadden we het er nog over! Wij zetten ook een kruiwagen met kuil klaar voor de volgende ochtend en het zou ideaal zijn als we die konden afdekken. Ik gooi het hier in de groep!

laurax09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-17 21:41

NinetyFour schreef:
Leuk idee! Ik denk dat ik het wel zou kopen. Onze jonge paarden en fokmerries staan ook in de winter dag en nacht buiten. 's Ochtends en 's avonds krijgen ze dan twee kruiwagens vol met kuil en omdat die kruiwagens zo vol zijn valt daar onderweg regelmatig wat vanaf. We doen er nu een touw overheen. Dat werkt ook prima, maar jullie hoes lijkt me een stuk makkelijker in gebruik.

Ik zie nu dat jullie hem ook al echt gemaakt hebben. Zal zeker eventjes kijken of het ook iets voor ons is :)

Bedankt voor de interesse! Leuk!

laurax09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-17 21:43

Rindin schreef:
Nou, wat toevallig, gister hadden we het er nog over! Wij zetten ook een kruiwagen met kuil klaar voor de volgende ochtend en het zou ideaal zijn als we die konden afdekken. Ik gooi het hier in de groep!

Toevallig! Leuk, bedankt voor de interesse!

eldora1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 21:53

ik zou het niet kopen, als ik stroo haal en er staat een harde wind leg ik er gewoon een oude deken overheen. kan je bijna overal voor een paar euro vinden. werkt net zo goed!

quintenvo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 22:11

Ik vind het een goed idee! Waar ik werk ligt er vlas in de stallen. Als ik de stallen uitmest doe ik de kruiwagen zo vol mogelijk :o als ik dan ga lopen valt er nog weleens iets uit en als het waait waait het vlas erg makkelijk weg. Dit zou dus de ideale oplossing zijn :)
Het moet niet te duur zijn, anders zijn er veel mensen incl. ik die dan gewoon zelf iets goedkopere gaan verzinnen :)

laurax09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-17 20:30

quintenvo schreef:
Ik vind het een goed idee! Waar ik werk ligt er vlas in de stallen. Als ik de stallen uitmest doe ik de kruiwagen zo vol mogelijk :o als ik dan ga lopen valt er nog weleens iets uit en als het waait waait het vlas erg makkelijk weg. Dit zou dus de ideale oplossing zijn :)
Het moet niet te duur zijn, anders zijn er veel mensen incl. ik die dan gewoon zelf iets goedkopere gaan verzinnen :)

Mooi dat het je een goede oplossing lijkt! Maar De Kruiwagenhoes is ook al op de markt! Dus als het je echt iets lijkt kun je hem al bestellen :)

Meer informatie staat op onze facebookpagina De Kruiwagenhoes
https://www.facebook.com/DeKruiwagenhoes/?fref=ts

Afbeelding

MallyBelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-17 20:45

Wat een leuk en handig! Wij moeten best een stukje lopen steeds met hooi en mest, dan is het ideaal!

laurax09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-17 16:32

Melissa1996 schreef:
Wat een leuk en handig! Wij moeten best een stukje lopen steeds met hooi en mest, dan is het ideaal!

Ik zag dat je de facebookpagina ook al hebt geliked! Leuk, bedankt! :)

laurax09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-17 23:38

Nieuwe service van De Kruiwagenhoes:

Op maat gemaakte kruiwagenhoezen!!

Op bestelling kunt u vanaf nu een op maat gemaakt kruiwagenhoes bestellen. Zo kan iedereen gebruik maken van de kruiwagenhoes. U kunt contact met ons opnemen, dan kijken wij naar uw wensen, of we dit kunnen produceren en de hier bijbehorende prijs.

De standaard kruiwagenhoes is natuurlijk ook nog altijd te bestellen voor €24,95. Deze kruiwagenhoes is te gebruiken voor de standaard maat kruiwagen (60 - 90 liter) met een normale inhoud in de kruiwagen.

Het zou leuk zijn als u onze facebookpagina zou willen liken! Via Facebook kunt u ook contact met ons opnemen.
Facebook: https://www.facebook.com/DeKruiwagenhoes/
Afbeelding