Laatst heb ik wel zelf een langpootmug vermoord met de stofzuiger. Dat kon ik nog net aan
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

.
gaan ze allemaal levend naar buiten. WiancaR schreef:Heb je geen elektrische vliegenmepper? Die word bij mij in geschakeld als mijn heldhaftige buurman er niet is![]()
Hoewel ik ook niet weet of ik dat bij een Tsjernobyl-mug zou durven te gebruiken. Welterusten!
milatje schreef:Ik ben ook echt een held op sokken, maar gelukkig vinden mijn twee lieve juisgenootjes (poezen!!!) het geweldig. Want alles wat beweegt is leuk! En voedzaam. Mijn tip: neem een kat
oomens schreef:Lekker hoor! Waarom moet je van jouw probleem (jezelf aanstellen om iets waarvoor zo'n paniekreactie totaal niet nodig is) het probleem van een ander maken?
Als je echt jezelf niet in de hand hebt om een insect of spin in huis, dan kun je best hulp zoeken, maar dan niet in de vorm van iemand met een vliegenmepper maar iemand met een sofa en een doos tissues.
Dat jíj de angst niet kent en begrijpt betekent niet dat andere mensen zich aanstellen.

Joolien schreef:De stofzuiger ja...
Handig, om spinnen op te zuigen, totdat ze nog leven en besluiten dat jouw stofzuigzak(mooi woord voor scrabble) een ideale plek is om een nest te maken...
Enfin, enkele weken later heb je dus allemaal minispinnetjes in je huis
Fijne dag nog, you're welcome![]()
Mijn kat weet er gelukkig wel raad mee (sorry mug).
Handig, om spinnen op te zuigen, totdat ze nog leven en besluiten dat jouw stofzuigzak(mooi woord voor scrabble) een ideale plek is om een nest te maken...
Bambolina schreef:Ik vind die langpootmuggen altijd zo vies, blehh, ze lijken ook zo brutaal, hoe ze overal tegenop vliegen inclusief je gezichtMijn kat weet er gelukkig wel raad mee (sorry mug).
Ik had laatst iets leuks. Was bijna in slaap toen ik opeens iets op mijn gezicht voelde vallen. Eerste reactie was proberen er af te slaan, in plaats daarvan sloeg ik het ding perongeluk stuk op mijn gezicht.. bleek het zo'n knalgroene sprinkhaan te zijn met zo'n dik lijf
Captain schreef:oomens schreef:Lekker hoor! Waarom moet je van jouw probleem (jezelf aanstellen om iets waarvoor zo'n paniekreactie totaal niet nodig is) het probleem van een ander maken?
Als je echt jezelf niet in de hand hebt om een insect of spin in huis, dan kun je best hulp zoeken, maar dan niet in de vorm van iemand met een vliegenmepper maar iemand met een sofa en een doos tissues.
Mijn buurman zou ik er ook niet voor wakker maken (heb ook netjes gewacht tot mijn vader wakker was vanochtend) maar deze reactie vind ik ook niet kunnen.Dat jíj de angst niet kent en begrijpt betekent niet dat andere mensen zich aanstellen.
oomens schreef:[paard] schreef:Tuurlijk wel, ik bel rustig de buurman als ik een spin zie en woon ook al ruim 1,5 jaar op mijzelf. Anderhalve week terug heb ik hem nog uit bed gebeld omdat ik even vergeten was dat hij ook wel eens overdag slaapt ivm nachtdienst![]()
Buurman word overigens ook ingeschakeld voor alle andere beestjes met meer dan vier poten of met vleugels
Lekker hoor! Waarom moet je van jouw probleem (jezelf aanstellen om iets waarvoor zo'n paniekreactie totaal niet nodig is) het probleem van een ander maken?
? Hoe kun je daar nou over oordelen als je niet eens weet hoe mijn buurman en ik met elkaar om gaan? ponyparadijs schreef:Volgens mij heeft oomens haar naam verkeerd gespeld
WiancaR schreef:oomens schreef:Lekker hoor! Waarom moet je van jouw probleem (jezelf aanstellen om iets waarvoor zo'n paniekreactie totaal niet nodig is) het probleem van een ander maken?
Omdat hij zelf heeft aangeboden dat ik hem ten alle tijden mag bellen? Hoe kun je daar nou over oordelen als je niet eens weet hoe mijn buurman en ik met elkaar om gaan?