Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Resistance schreef:Wanneer je kat voor de deur mauwt dat ze naar binnen wilt en wanneer je dan eindelijk komt ze wegloopt.
Of wanneer ze graag eten wilt en als je het dan geeft ze er alleen aan ruikt en dan een vies gezicht trekt.

Ayasha schreef:Die bulldozer van een twenter die overal doorheen banjert. De auto die altijd veel sneller vuil wordt dan ik zin heb om te poetsen. () en die steevast vol ligt met paardenspul (zadel, hoofdstel, wat reserve wedstrijdspul dat ik er standaard in laat staan....) waardoor mijn reuze-koffer alsnog nooit voldoende plek heeft voor de boodschappen (
). Waardoor mijn man wel eens terecht verzucht hoe zo'n klein meisje met een relatief grote auto nog steeds kan klagen dat haar auto gewoon te klein is...
![]()
Het feit is dat als je me een bus zou geven, die waarschijnlijk ook vol zou liggen gezien ik ooit hetzelfde "ondernam" met een opel astra... Dus dat "mijn auto te klein is" is kul gezien ik nu een crossover heb waar een lichte vracht van gemaakt is dus ruimte zat zou je zeggen.
![]()
Wat me het meest ergert is dat ze de opbouw uit een irritant stofje gemaakt hebben waar van alles in blijft plakken dat je er met geen mogelijkheid uit krijgt. Welke debiel maakt nu een opbouw van stof bij een lichte vracht....![]()
Dat moet toch makkelijk te poetsen zijn!
Koffer zit inderdaad propvol met sorteerbakken: wedstrijdbak, laarzenbak, bak met dekjes, bak met weidespul, EHBO-bak (waarom een koffertje als je een heuse bak erin kan duwen en vullen), 3 watertonnetjes van 25L in geval van, poetsbak, dressuurzadel...
het zijn shelties en ze blaffen de hele dag door. Om 7 uur als het baasje zijn dikke teen nog maar net uit zijn bed heeft gestoken, als de telefoon gaat, de deurbel, de kat miauwt, de tv aan gaat... eigenlijk om alles. Ze vliegen over de bank heen, likken aan je voeten, springen op tafel, springen tegen de deur op, springen op het aanrecht als je niet uit kijkt, stelen eten van je bord en staan te schooien. kort om alles is ergelijk
Mijn man heeft op de bodem nu zo speciale rubber die ze ook in camions leggen gelegd om het ergste tegen te houden maar de opstaande kant is nog steeds van dat ellendig stof. Haartjes van de hond krijg je er niet uit, die worden gewoon deel van de bekleding!
Het is alsof die garagist een slechte dag had en dacht "ik ga die ***** eens de meest kl*te stof geven die ik heb."
) en dan ligt er nog een halve kleerkast (reserve kousen, trui, korte broek, dun jasje, fleece trui) in..... De verhuis heeft het zeg maar alleen maar erger gemaakt....
Oh en nog een bakje waarin dan weer doosjes zitten met Rooie zijn supplement in (afgemeten in porties) ... Als ik voer moet gaan halen of iets groter dan een handtas moet vervoeren schuif ik de hele boel zo ver mogelijk naar achter (want natuurlijk staat alles liefst binnen handbereik als je de koffer open doet.
) en dan slaakt mijn man een hele, hele diepe zucht......

gelukkig vindt onze kat het niet erg als ik het eens een dagje oversla.