Zo nog maar even een poging doen. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Zo nog maar even een poging doen. eenitraM schreef:Ineke2 schreef:Heb nog steeds geen verbinding. Bedreigen doe ik niet aan. Dat slaat nergens op, alsof het expres gebeurd![]()
Het is gewoon lastig zonder internet als je gewend bent dat ie het gewoon altijd doet.
Hoe zit je nu op Bokt dan?
Allemaal even lekker janken. Halve wereld vergaat schijnbaar zonder internet
Tigress schreef:Er zat iemand op mijn facebook ook al te vloeken en te tieren op KPN...alsof zij dit expres doen en dit een pretje vinden
Heb medelijden met de callcenter medewerkers daar vandaag, die zullen een pittig dagje meemaken ben ik bang
Maar dan krijgen ze komende week allemaal telefoontjes van die debielen die een schadevergoeding willen voor de geleden schade.

Anoeska27 schreef:KPN maakt het er ook wel een beetje naar, al is schelden en bedreigen natuurlijk nooit goed. Maar het is wel hilarisch dat je een bandje krijgt met: "Het kan zijn dat u momenteel problemen heeft met internet. U kunt de voortgang van deze storingen volgen op http://www.kpn.nl/storingen"
Tja, als ik dat zou kunnen dan zou ik geen problemen met internet hebben nietwaar?