Ik skip om die reden ook babyshowers. Oh, en om de 'neemeenbabyfotovanjezelfmee-spelletjes'
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
). Ils_K schreef:Het gaat erom dat je en een babyshower hebt en een kraamcadeau.
Ik ben iemand die ongeveer 20 uitgeeft voor een kraamcadeau, wat ik zelf een net bedrag vindt.
Een babyshower is extra, en als die dan ook 20 kost, is dat veel geld bij elkaar.
En je komt niet met een rompertje aan als kraamcadeau.
En in mijn omgeving worden er meer baby's geboren dan dat er getrouwd wordt tegenwoordig.
Zal in ieder geval even vragen wat precies het programma is wat ze voor ogen hebben.
Ils_K schreef:Het gaat erom dat je en een babyshower hebt en een kraamcadeau.
Ik ben iemand die ongeveer 20 uitgeeft voor een kraamcadeau, wat ik zelf een net bedrag vindt.
Een babyshower is extra, en als die dan ook 20 kost, is dat veel geld bij elkaar.
En je komt niet met een rompertje aan als kraamcadeau.
En in mijn omgeving worden er meer baby's geboren dan dat er getrouwd wordt tegenwoordig.
Zal in ieder geval even vragen wat precies het programma is wat ze voor ogen hebben.

Gillbo schreef:KimD schreef:'Entree' voor een babyshower? Bijzonder.... Ik volg even, ben benieuwd of ik nou zo wereldvreemd ben.
Ik snap deze reactie niet. Moet de zwangere dan zelf betalen? Alsof een bruid haar eigen vrijgezellenfeest moet bekostigen
F_Orumster schreef:€20 vind ik veel, 15 vind ik de max. Maar ik vind babyshowers maar niks.
Indd ga je toch ook op kraamvisite.
Voor High Tea en cadeau. Cadeau werd dan uitgekozen. Vind het wel leuker om zelf wat uit te zoeken.Lynn_Nikita schreef:persoonlijk ook aan de hoge kant. ik ga zowieso nooit, 1 keer uitzondering gemaakt voor mijn beste vriendin en daar was de inbreng 10 of 15 euro. van dat geld werd alle versiering gekocht en een cadeau voor de aanstaande baby ( babygym) en iedereen nam iets te eten of drinken mee. Ik vind het veel te Amerikaans en bijna overal hetzelfde met de spelletjes, net wat je zegt, eerst dit en erna kraambezoek en weer cadeau
Ragdollcat schreef:Gillbo schreef:Maar de zwangere nodigt niemand uit het is een verrassing voor haar dus hoezo verjaardag?
Dan nog vind ik het raar.
Kraambezoek is voldoende hoor!
)