wat doe jij in het OV of vliegtuig?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 22:15

Wat ik ook leuk vind mits ik met mijn vriend reis: wachren tot hij in slaap valt en heel hard snurkt. Dan ergens anders gaan zitten en met mensen meepraten als ze zich verbazen over zijn volume.

PeerAppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 22:18

Ik woon/studeer sinds kort in Maastricht en mijn ouders wonen beide in een dorp in Groningen. Afgelopen 2 week al een paar keer heen en weer geweest en ik moet toch eerlijk zeggen dat ik me het meeste vermaak met naar buiten kijken. Dat is het leukst in Limburg (heuvels) en rondom Utrecht (heide). Daarna ga ik vaak slapen, lezen, appen of Facebooken. Muziek luister ik de hele tijd.

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 22:21

PeerAppel schreef:
Ik woon/studeer sinds kort in Maastricht en mijn ouders wonen beide in een dorp in Groningen. Afgelopen 2 week al een paar keer heen en weer geweest en ik moet toch eerlijk zeggen dat ik me het meeste vermaak met naar buiten kijken. Dat is het leukst in Limburg (heuvels) en rondom Utrecht (heide). Daarna ga ik vaak slapen, lezen, appen of Facebooken. Muziek luister ik de hele tijd.

Dat is wel een heel eind zeg!

Yunomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 22:34

x
Laatst bijgewerkt door Yunomi op 09-02-22 14:56, in het totaal 2 keer bewerkt

Lumi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 22:35

Huiswerk maken en lessen voorbereiden, dat scheelt thuis dan heel veel tijd.
Wanneer ik met klasgenoten reis kletsen we ook vaak :+ (Maar ook groepsopdrachten worden in de trein vast gemaakt)

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 22:38

Boek lezen! Muziekje aan en lezen maar!

loez

Re: wat doe jij in het OV of vliegtuig?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-16 00:48

Toevallig roadtrip Engeland gehad en zojuist thuis. 1400 km totaal in de auto en dus heen en terug op de boot. Ik had een puzzelboekje bij! En was met mijn vriend dus gekletst maar heb ook geslapen onderweg hahah

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-16 00:56

Ik vlieg toevallig vandaag iets meer dan 5 uur.

Neem m'n ereader mee, heb m'n telefoon met muziek.. en misschien neem ik m'n Nintendo DS mee om wat te pokemonnen (haha! :') )

Meestal heb ik de rust niet om een film te kijken in een vliegtuig... op een of andere manier probeer ik het wel altijd maar komt het niet echt van de grond.

+ de airline van vandaag heeft geen schermpjes.. budget airline :')

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-16 14:40

In het vliegtuig luister ik muziek en ga ik slapen. Die schermpjes kan ik me in het vliegtuig niet op concentreren, zelfs niet bij spelletjes of films.
In de trein als ik alleen reis meestal of kletsen met vriendinnen via app oid, facebooken, naar buiten staren, of spelletje doen of iets anders opzoeken op mobiel xD

Jojoju

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-16 20:16

phoe ik zoek inderdaad nog activiteiten voor onze vliegreis van 10 uur! Ik had gedacht om op de laptop films te kijken..maar die films zouden dan niet geheel legaal zijn zeg maar.. en weet niet in hoeverre de douane? hier problemen mee heeft. En de laptop kan ook maar 4 uurtjes op een volle accu doen en een stopcontact hebben ze niet ingebouwd bij de Dreamliner :(

film kijken op het schermpje van het vliegtuig dan maar.. lezen.. mezelf vervelen.. mezelf nog meer vervelen..

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-16 22:04

Vliegreis van 10 uur? Laatste keer dat ik een dergelijke afstand moest vliegen had elk vliegtuig een schermpje per passagier en elke passagier kon zo ook zelf zn eigen films kiezen.
Zoek van te voren uit met welke maatschappij je vliegt en wat ze bieden aan onboard entertainment. Wel een aanrader is om je eigen headset mee te nemen.
Wij kregen wel gewoon oortjes erbij, maar de kwaliteit was erg wisselend per vlucht.

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-16 22:15

Joolien schreef:
Tot ellende toe facebooken en bokken :')

Dat idd, echt in hoeken kijken op bokt waar je nooit kijkt enzo, 30x pagina actieve onderwerpen verversen _O-

Verder als ik echt lang moet reizen laptop mee en filmpje of series kijken oid.
En altijd muziek in... dat sowieso. :))

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-16 22:21

Toen ik dagelijks met de trein moest voor stage, deed ik elke keer een verslavend spelletje op mijn telefoon. Dan word je op den duur wel echt heel goed in dat spel en kom je steeds hoger :D al had ik op den duur wel een punt waar het echt niet meer lukte (ik deed Smash Hit en Crossy Road, erg leuk)

Verder inderdaad gewoon Facebook of bokt :) en uit het raam kijken

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-16 23:30

Ik heb geen wifi in Nederland dus dan lees ik mijn boeken op mijn telefoon.
Game of Thrones ben je wel even zoet mee :')

xLeonietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-16 00:02

Ik als lichtelijk internet verslaafde heb altijd wel wat te doen :+ .
Ik kan gerust een lange tijd doorbrengen met Youtube, Netflix maar vooral veel Tumblr, want daar kan je echt uren op volhouden.
Maar ik ben ook fan van een aantal mensen en die stalk ik 24/7. := Ook heel vermaaklijk. :D

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-16 02:01

wiebke schreef:
phoe ik zoek inderdaad nog activiteiten voor onze vliegreis van 10 uur! Ik had gedacht om op de laptop films te kijken..maar die films zouden dan niet geheel legaal zijn zeg maar.. en weet niet in hoeverre de douane? hier problemen mee heeft. En de laptop kan ook maar 4 uurtjes op een volle accu doen en een stopcontact hebben ze niet ingebouwd bij de Dreamliner :(

film kijken op het schermpje van het vliegtuig dan maar.. lezen.. mezelf vervelen.. mezelf nog meer vervelen..

Haha moest ik stiekem.om grinneken, douane gaat echt niet je laptop opstarten om te kijken of je een film hebt gedownload. :')

Vluchten van 1p uur hebben schermpjes. Afhankelijk van de vliegmaatschappij heb je imgoed aanbod. Emirates bijv. Heeft het nieuwste van het nieuwste.
Air china weer wat minder en vooral chinees.

Kun je online opzoeken adhv je vluchtnummer.

patatkraam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-16 12:04

Lezen en muziek luisteren, iedereen appen die ik nog moest appen, mensen kijken, dagdromen

Ik verveel me nooit snel in de trein :')