Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
PeerAppel schreef:Ik woon/studeer sinds kort in Maastricht en mijn ouders wonen beide in een dorp in Groningen. Afgelopen 2 week al een paar keer heen en weer geweest en ik moet toch eerlijk zeggen dat ik me het meeste vermaak met naar buiten kijken. Dat is het leukst in Limburg (heuvels) en rondom Utrecht (heide). Daarna ga ik vaak slapen, lezen, appen of Facebooken. Muziek luister ik de hele tijd.
)

al had ik op den duur wel een punt waar het echt niet meer lukte (ik deed Smash Hit en Crossy Road, erg leuk)
en uit het raam kijken
wiebke schreef:phoe ik zoek inderdaad nog activiteiten voor onze vliegreis van 10 uur! Ik had gedacht om op de laptop films te kijken..maar die films zouden dan niet geheel legaal zijn zeg maar.. en weet niet in hoeverre de douane? hier problemen mee heeft. En de laptop kan ook maar 4 uurtjes op een volle accu doen en een stopcontact hebben ze niet ingebouwd bij de Dreamliner![]()
film kijken op het schermpje van het vliegtuig dan maar.. lezen.. mezelf vervelen.. mezelf nog meer vervelen..