Ledikantprobleem

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

MissBmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 18:58

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 19:37

Milord schreef:
Zoek eens op google op "Babyhuisje". Komt vanuit een stroming dat het buitenslapen van baby's goede invloed heeft op de rust. Die dingen zijn dus zo gemaakt dat ze buiten kunnen slapen ook als het regent maar er is geen wet die zegt dat zo'n huisje niet binnen mag staan... ;) Hebben dus een dak en zijn met deurtjes en af te sluiten aan de buitenkant. Met andere woorden: kind kan er niet uit klimmen en ze zien er nog leuk uit ook.

https://www.google.nl/search?q=buiten+l ... babyhuisje

Dit lijken net konijnenhokken :')

Maar vind ze eigenlijk wel heel leuk voor in de tuin om je baby in te laten slapen :j

Nagano

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 19:58

Hoi als eerste lieve storm heel erg bedankt voor het mee denken en je berichtje hier Het gaat dus om
Mijn dochtertje nu bijna 9 kilo en door mijn kracht die er in mijn hand zit bijna niks dus gaat het tillen van haar steeds moeilijker gelukkig is ze heel rustig en wacht ze altijd rustig af dat ik haar kan pakken er komen hier goede tips en bedjes voor bij ga er zeker wat mee doen dit is trouwens mijn wondertje
Afbeelding

Shirley

Re: Ledikantprobleem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 20:04

Wat een lief ding <3

woepsie90

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 20:05

Je kan ook een lange zijkant van het ledikant eruit halen en wielen (met rem) onder het gehele bedje plaatsen. Als kindje moet slapen draai je het bedje met open kant tegen de muur en als ze eruit moet draai je het bedje weer terug! Snap je 'm?

Yvette81

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 20:07

Een deurtje/poortje maken lijkt me een goed idee.
Zodra ze er uit gaat klimmen kan het poortjes open blijven.

Kaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 20:11

Bij ons het kdv waar ons guppie heen gaat hebben ze hoge ledikanten (speciaal voor baby's) met als zijwand een draaideur die omhoog scharniert. In dit geval om ruimt te te besparen, want er staan er 2 op elkaar als een soort stapelbed, maar dat zou voor jou ideaal zijn. Ik ga eens googlen.

Edit: gevonden. Zoek eens op stapelledikant, er staan er ook een heel aantal op MP. De zijwanden zijn net zo hoog als de zijkanten van een normaal ledikant.

En hier iemand die een oud stapelledikant aangepast heeft naar haar eigen situatie: http://www.mamae.nl/ledikant.xhtml

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 20:37

Het gaat dus om het optillen van lag naar hoog? Of gaat t om het hevelen over de rand heen? In het geval van het laatste volstaat een simpel campingbedje ook; daar zit een luikje in waar je kindje dan zelf uit kan