Die laatste vraag had wel als eerste gemogen. Lastig onderwerp inderdaad. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Die laatste vraag had wel als eerste gemogen. Lastig onderwerp inderdaad. Esmee_98 schreef:Ingevuld, erg interessant onderwerp! Hoe zijn jullie hierbij gekomen?

Saar88 schreef:Leuk onderwerp!
Ik ken iemand die er geweest is vorig jaar, mocht je meer willen weten mag je me altijd een berichtje sturen!
xJikke schreef:Interessant! Ik ben benieuwd wat eruit komt. Natuurlijk ook ingevuld. Klein tipje, de laatste vraag kan je beter als eerste doen. Je wordt door de voorgaande vragen namelijk al heel erg gestuurd op je antwoord van de laatste vraag. Succes!
Nymphe schreef:IngevuldDie laatste vraag had wel als eerste gemogen. Lastig onderwerp inderdaad.
Hou er alleen wel rekening mee dat die journalist vrijwillig is toegelaten tot NK, en dus een hele speciale behandeling heeft gekregen waarin eigenlij alleen de positieve kanten belicht werden. Emmaa_ schreef:De Vice docu over NK is heel erg interessantHou er alleen wel rekening mee dat die journalist vrijwillig is toegelaten tot NK, en dus een hele speciale behandeling heeft gekregen waarin eigenlij alleen de positieve kanten belicht werden.