Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
). Woon samen met mijn vriend, maar werken bij hetzelfde bedrijf en reizen dus samen, dus het is ook niet mogelijk om te zeggen dat er bijvoorbeeld 1 eerder thuis is, die dan alvast aan het eten kan gaan beginnen klaar te maken. MuSLi schreef:En qua sport? Doe je daarin ook wat? Sportschool/Manege (groepslessen)?
Daar kun je ook veel (nieuwe) mensen leren kennen... En ik heb daar best wel wat vrienden aan overgehouden..
Valerie93 schreef:MuSLi schreef:En qua sport? Doe je daarin ook wat? Sportschool/Manege (groepslessen)?
Daar kun je ook veel (nieuwe) mensen leren kennen... En ik heb daar best wel wat vrienden aan overgehouden..
Doe veel hardlopen op moment, enige wat ik qua hobby doe is airsoften leuke mensen maar niet echt vrienden materiaal.

er zal vast wel iemand bij zitten die en keer wat wilt afspreken en misschien word dat wel wat. Colien schreef:Ik meld me ook even. (...) Ik mis soms vriendschappen wat dichterbij (hoeft niet op 5 minuten fietsen te zitten, maar 1,5 uur met de auto word me wat te gek). (...)
Lietje_1991 schreef:Er zijn ook een aantal topics voor mensen uit Noord-Holland met aardig wat mensen uit Haarlem of omstreken:
[HK] Van Texel tot Hilversum: alle Noord-Hollanders bij elkaar!
en
[BM] Gezocht: Leuke gezellige mensen Noord-Holland
(...)
APCIII schreef:Colien schreef:Ik meld me ook even. (...) Ik mis soms vriendschappen wat dichterbij (hoeft niet op 5 minuten fietsen te zitten, maar 1,5 uur met de auto word me wat te gek). (...)
Ik herken je probleem![]()
...maar moest je nu precies die 1.5 uur noemen?![]()
Verder heb ik eigenlijk 'n soortgelijke situatie.