Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ukkiepuk schreef:Patsab schreef:Heb 2 jongens van 4 en 6 jaar, gaan alleen smorgens naar school tot 12:45
Ik werk 4 ochtenden en breng en haal ze weer op, ideaal geen opvang nodig.
Dat zijn weinig schooluurtjes! Welke vorm van onderwijs is dat?
).
(gelukkig). Brainless schreef:@Bloembloem
Ik was ook gewoon mijzelf als moeder hoor, dat voelde niets anders als op mijn werk.
Ook ik deed andere dingen ernaast.
Heb het geluk gehad dat ik gewoon mijn paardjes had en daar naar toe kon (als manlief thuis was).
In de winter wel een uitdaging en ook in vakanties (als mijn man wat later begon, gooide hij ze s morgens naar buiten, dan hoefde ik niet met de kids op pad... helemaal in de winter).
BloemBloem schreef:Hier een mama van een dochtertje van 4.
Ik werk op papier 27 uur in de week, in de praktijk betekend dit de ene week 3 dagen en de andere week 4.
Dit gaat super zo! Ik ben overigens ook van mening dat ik als werkende mama een leukere ben, dan dat ik thuis zou zijn.
vonneke schreef:BloemBloem schreef:Hier een mama van een dochtertje van 4.
Ik werk op papier 27 uur in de week, in de praktijk betekend dit de ene week 3 dagen en de andere week 4.
Dit gaat super zo! Ik ben overigens ook van mening dat ik als werkende mama een leukere ben, dan dat ik thuis zou zijn.
Dat dus... wanneer ik niet (of weinig) zou werken ben ik echt geen leuk mens.
Dat is ook zeker iets wat ik mijn dochter bij zal gaan brengen. Nooit afhankelijk zijn of worden
! BloemBloem schreef:Brainless schreef:@Bloembloem
Ik was ook gewoon mijzelf als moeder hoor, dat voelde niets anders als op mijn werk.
Ook ik deed andere dingen ernaast.
Heb het geluk gehad dat ik gewoon mijn paardjes had en daar naar toe kon (als manlief thuis was).
In de winter wel een uitdaging en ook in vakanties (als mijn man wat later begon, gooide hij ze s morgens naar buiten, dan hoefde ik niet met de kids op pad... helemaal in de winter).
Ik zeg ook nergens dat ik mezelf niet ben als ik de "mamarol" zit, maar ik vind het
ook fijn om gewoon eens Cindy te zijn, dus zonder kind, of zonder werkverplichtingen.
Alleen om daar tijd voor vrij te maken is soms wel eens lastig

BloemBloem schreef:Alleen om daar tijd voor vrij te maken is soms wel eens lastig