Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
bakkabouter schreef:Klopt, dat wilde ik extra benoemen. Dank je wel, komt goedAilill, je moet inderdaad rekening houden met een hoop onbekende factoren, het lijkt me erg lastig om daar een beslissing in te maken, veel succes!
Ook wij hadden het financieel prima voor elkaar, tot halverwege de zwangerschap het bedrijf waar mijn man werkte ermee ophield. Spaargeld hadden we net gebruikt om een huis te kopen, dus daar stonden we dan. Maar ondanks dat hebben we het gered hoor! Maandelijkse kosten vallen best mee de eerste jaren, en je krijgt echt heel veel spullen en kleding.

Doubtless schreef:Als je nog geen 900 euro kunt missen, is dit duidelijk niet het moment. ik vind het wel heel goed dat jullie dat zelf ook realistisch bekijken.
Mijn ouders hebben gezegd dat ze eerst 10.000,- op de bank wilden hebben, voordat ze aan kinderen zouden beginnen. En daar hebben ze zich ook aan gehouden. Mij lijkt het een prettig idee dat je genoeg geld op de bank hebt om echt zorg te kunnen dragen, wat er ook gebeurt.
Alja schreef:Dat zou mij een prachtige oplossing lijken, een kind met een homostel uit de buurt.
Is dat geen optie voor je?

ik wens jullie veel succes met de keuze en als jullie het gaan doen wens ik jullie ook al wachten jullie nog even veel geluk toe xxx