Inbouw afwasmachine gezocht voor minder dan 500 euro

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

estja

Re: Inbouw afwasmachine gezocht voor minder dan 500 euro

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 08:56

Wij kochten 20 jaar geleden een Atag showroom vaatwasser voor half geld. Na een jaar opslag was ons huis en keuken klaar en de vaatwasser geplaatst en heeft dus 19 jaar gedraaid. Afgelopen januari huis verkocht en verhuisd en de nieuwe bewoners gebruiken hem ook weer. Nooit iets aan, wast super schoon! lasagneschalen zette ik er gewoon zo in.

In ons huidige, tijdelijke huis zit whirlpool apparatuur. Dat raad ik dus niemand aan! Kookplaat maakte kortsluiting. Combi- magnetron moest gerepareerd. Vaatwasser wast regelmatig niet schoon. Dan zit er viezigheid in de sproeiarmen die ik eruit moet peuteren. Onderin zit een rubberrand waar zich viezigheid verzamelt :r

Mijn tip: kijk bij keukenwinkels of ze showroomapparatuur verkopen. Dan kun je een goed merk kopen binnen jouw budget.

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 09:22

Ik heb een aeg van keukenwinkelintilburg.nl. Superstil, verstelbaar bovenrek, zuinig en alles is perfect schoon. Incl. rvs binnenbak voor nog geen 350 euro.

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 09:25

_Nelleke_ schreef:
Ik heb ook een Bosch, wel een duurder model dan het budget van TS maar dat ding was alles brandschoon. Ook klompen pindakaas, ovenschalen, stoofpannen etc. Ik heb de variant met Zeoliet, een steen die heel lang warmte vasthoudt waardoor plastic bakjes enzo ook droog worden. Die steen blijft de vaatwasser de hele nacht verwarmen waardoor alles druppelloos droog wordt.

Moet je hem wel 's nachts aanzetten. Dat doe ik nooit en dan heb je ook niks aan die dure steen.

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 10:56

Haha nee dan niet inderdaad. Bij mij staat 'ie altijd 's nachts aan. :)

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-16 09:17

Zaterdag is die indesit gekocht, en zou vandaag geleverd worden. Was wel even doorzeuren om hem te kunnen zien. Stond in doos in het magazijn. En de internet fotos moesten maar even bekeken worden. Ja daarvoor kwamen we nu langs. Na wat zeuren is hij uit het magazijn gehaald zodat ie bekeken kon worden, knopjes ingedrukt enz.

Nu duimen dat ie inderdaad de recenties waard is.