eenitraM schreef:Ik ken niemand die bewust dronken wordt om in hun eigen kots te gaan liggen hoormeestal is het een gevolg van... Laten we dat voorop stellen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nies_ schreef:Wat er aan is om zo zat te worden dat je kotst, op straat in slaap valt en gaten in je geheugen hebt snap ik ook echt niet. Zo is er bij een dorp in de buurt een jaarlijks feest waar iedereen heen gaat "want het is zo gezellig", maar de enige verhalen die ik hoor zijn dat ze in de sloot geslapen hebben, zich niets meer kunnen herinneren, niet weten hoe ze zijn thuis gekomen, wakker worden met verwondingen omdat ze blijkbaar van hun fiets gedonderd zijn etc. Nou echt geweldigMij zul je daar dus echt niet zien, maar van een paar (veel) drankjes ben ik echt niet vies verder.
xApple schreef:Er zit natuurlijk wel een groot verschil in aangeschoten zijn, dronken zijn, je klem zuipen en coma zuipen.
De 1e 2 gebeuren mij wel eens, de 3e is wel eens gebeurd maar probeer ik ten alle tijden te vermijden en de 4e optie heb ik nooit meegemaakt. Dat zijn ook de mensen die in de kots liggen, in hun broek pissen, zichzelf compleet belachelijk maken, de weg naar huis niet meer weten, niet meer op hun benen kunnen staan enz.
Als ik aangeschoten ben, ben ik algemeen vrijer, vind ik veel meer dingen grappig en ben ik gewoon (nog) losser. Als ik dronken ben ga ik helemaal los op de dansvloer en dat kan soms echt zo heerlijk zijnIk vind drinken om deze redenen ook gewoon best leuk op z'n tijd.
purny schreef:Ik vraag me eigenlijk af of er geen wetenschappelijk onderzoek is gedaan naar een placebo effect met drank en mensen die met drank op losser zouden worden. Zit dat dan niet gewoon tussen je oren?
liedje89 schreef:Met andere drugs is er vaak ook gewoon een placebo effect, dat hebben ze ooit bij spuiten en slikken ook getest met nep XTC geloof ik oid. Ik denk dat het met drank dus ook best waarschijnlijk is dat je al anders doet als je denkt dat je hebt gedronken.
Barbet schreef:Ik zou het niet kunnen zeggen.
Mensen die echt dronken zijn, die zien er echt niet uit alsof ze het zo leuk hebben.
Zo wankel, lallend en de ogen dwars in het hoofd.
Mensen komen dan heel onwaardig over, vind ik, ze verlagen zichzelf zo.
Daarom wil ik daar ook niets mee te maken hebben, met mensen die zich zo laten gaan.
Wat mensen hierboven zeggen, dat je meer lacht en durft.
Dan ben je nog niet dronken, hoogstens wat aangeschoten en dat is iets heel anders.
LadyMadonna schreef:Danielleeee_ schreef:Jeetje, niet iedere dronken persoon ligt direct in zijn eigen kots, pis of stront hoor.
Is er een reden dat je je kennelijk aangevallen voelt?