Ik ga denk ik 3x in een jaar mee uit maar dat is dan ook wel erg gezellig, ook zeker zonder de drank
Nee ik geniet meer van een lekkere ijsthee of chocomel dan van een biertje
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
onbarefeet schreef:Rintah schreef:Hier nog een, geen behoefte aan uitgaan &drinken (enige keren dat ik wat drink is met paasvuur/soms met oud en nieuw, en dat is dan meestal slappe passoa jus, hoogstens een keertje iets aangeschoten geweest daardoor.)
En ik kan sinds kort niet meer zeggen dat ik nooit gerookt heb, maar dat was ook maar een keer (2trekjes aan waterpijp, puur om te proberen, maar merkte/proefde niks :+ )
Doe mij maar een avondje lekker op de bank met een filmpje, of een avondje bowlen oid
26er hier btw
Als het gewoon tabak met een smaakje was merk je inderdaad niks nee. Zoniet: als 'beginner' hebben sommigen meer dan 2 trekjes nodig, dat bouwt namelijk af (of op? Naja je snapt het wel denk ik hahaha).

Ik meld me ook!
Dronken ben ik nog nooit geweest. Vroeger ging ik wel eens op stap, maar dat was meer omdat je er anders niet echt bij hoorde.
En drugs nee dat durf ik niet eens 

Roken en drugs doe ik niet aan.. Een drankje vind ik dan weer wel lekker. Nu ik zwanger ben, mis ik mijn wijntjes best wel
Maar ik ben niet zo van shotjes, sterke dranken of mixdrankjes..