Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
robert45 schreef:Moet altijd lachen met die zoektochten naar nieuwe lease auto's. Een leaseauto kost natuurlijk als we allemaal heel eerlijk zijn een vermogen. De een rijd nog in een luxere wagen dan de ander. Een ding is zeker de meesten zouden hem never nooit kunnen betalen.
Ik redeneer altijd maar zo. Als je ipv een leasebedrag de euro's had gekregen en het verder zelf moest uitzoeken wat voor auto was het dan geworden? In de meeste gevallen het kleinste zuinigste blikje die er is en geen Audi A3 of electrische wagens etc.
Geen aanval op je ts maar gewoon hoe ik er over denk.
Zelf zou ik voor een kleine zuinige wagen gaan en dan heb je ook de minste bijtelling. Sterker nog voor het lease bedrag van 10.000 koop je gewoon een zuinig C1 zonder onderhoud en je rijd het allergoedkoopste. Heb je als bedrijf ook nog eens afschrijving en restwaarde.
robert45 schreef:Moet altijd lachen met die zoektochten naar nieuwe lease auto's. Een leaseauto kost natuurlijk als we allemaal heel eerlijk zijn een vermogen. De een rijd nog in een luxere wagen dan de ander. Een ding is zeker de meesten zouden hem never nooit kunnen betalen.
Ik redeneer altijd maar zo. Als je ipv een leasebedrag de euro's had gekregen en het verder zelf moest uitzoeken wat voor auto was het dan geworden? In de meeste gevallen het kleinste zuinigste blikje die er is en geen Audi A3 of electrische wagens etc.
Zelf zou ik voor een kleine zuinige wagen gaan en dan heb je ook de minste bijtelling. Sterker nog voor het lease bedrag van 10.000 koop je gewoon een zuinig C1 zonder onderhoud en je rijd het allergoedkoopste. Heb je als bedrijf ook nog eens afschrijving en restwaarde.
Liselot schreef:Niet vergeten dat leaserijders over het algemeen veel op de weg zitten en dan is een enigszins comfortabele auto wel een must
Dat zie je steeds meer mensen doen, dure auto's en er dan niet privé in rijden.
Had de 110 pk mee en die was wel lekker vlot. Ik rijd dan ook wel eens in de A1 Admired van mijn vriend en vond de 208 er niet echt voor onderdoen, reed echt heel prima!
Met lease heb je gewoon de mogelijkheid om voor relatief weinig geld een nieuwe en luxere auto te rijden en ik heb dan liever gewoon een fijne auto met alles erop en eraan voor weinig geld, dan dat ik dik meer betaal voor bijvoorbeeld een Mini met dezelfde accessoires. Maar dat ligt er ook net aan hoe je erin staat
Liselot schreef:Niet vergeten dat leaserijders over het algemeen veel op de weg zitten en dan is een enigszins comfortabele auto wel een must
Maar als leaseauto lage bijtelling, dus lekker goedkoop! Dat ie 1 op 9 rijdt als de 'stroom' op is kraait geen hond naar. Is toch vaak voor de zaak
horses1990 schreef:Maar geef je gelijk hoor. Het is een luxe, een auto van de zaak. Maar goed je zit er wel 5 jaar aan vast en wanneer je ontslag neemt, kan je het lease-contract a 600-800 per maand meenemen. Dus het heeft ook zijn nadelen.