De plek van de verloren dingen
van Cecelia Ahern
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Paspoort, sleutels, briefjes met belangrijke info erop, meldcode van de auto, sokken ook...Grooming_Mom schreef:Ik heb dit soort dingen ook vaak en vooral met sokken , maar daar blijft een van de twee dan ook echt weg .
Een poos geleden heb ik een boek gelezen wat ging over een wereld waar dus alle dingen terecht kwamen die mensen kwijt zijn , echt te grappig .
Bergen eenling sokken waren daar,sleutels,telefoons ed ed maar dus ook mensen die vermist waren .
Soms verdwenen dingen daar weer omdat mensen spullen of mensen terug vonden in de echte wereld .. snappen jullie het nog ?![]()
Ik heb het boek echt met een grote glimlach gelezen maar ik kom er niet meer op hoe het heet
.
...
Ik raak briefgeld bijna altijd kwijt.
Uit een stuk of 10 verschillende tassen. Ik doe het dan blijkbaar in zo'n zijvakje. En van 1 tas zat een scheur in de bekleding? dus het zat tussen dat stof en de buitenkant van de tas in. Vond daar zelf mijn vermiste lip gloss en mijn sleutels die ik dus kwijt was incl. de sleutel van mijn oude auto eraan. 
En alle 4 de keren vind ik ze op een hele rare plek. In boodschappentasjes, in mijn fiets, in de voordeur, in de vriezer, in de koelkast, in bed, in mijn dochter haar slaapkamer etc.
Ik belde haar dat ik later was omdat ze auto gestolen was en zo kwamen we erachter dat ik dus de verkeerde auto zocht.