Een engeltje op je schouder

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

MarjanB

Re: Een engeltje op je schouder

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 07:55

Gelukkig had je een goede auto ts! Sterkte de komende tijd!

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 09:19

Pas maar goed op jezelf, want dit kan fysiek en mentaal toch nazinderen. Heb je sindsdien alweer eens met een auto gereden?

Drie jaar geleden zat ik bij een vriend in de auto toen er een boom voor ons neerviel, we reden net geen 80/u. Normaal moest ik die avond nog zelf doorrijden naar België, maar dat heb ik toch maar niet gedaan. En de ambulancier raadde het ook af, idd vanwege verborgen letsels. De dag nadien 4u lang naar huis gereden, in het begin met de daver op mijn lijf, daarna ging het wel.

En ik zei de dag ervoor nog tegen mijn vriend, toen hij zich afvroeg wat het zou doen als er een boom voor je auto valt: "Hoe groot is die kans nu dat dat gebeurt..."

:+

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 09:25

Jeetje wat een klap. Het is in inderdaad een wonder dat je er enkel met kneuzingen en beurse plekken vanaf bent gekomen.

Jeetje Tieneke, dat is ook wel een bizar voorval.

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 09:33

Petraaken, héél bizar. Een kleine 100m verder is hetzelfde gebeurd op hetzelfde moment. Die mevrouw had minder geluk: een tak ging door de voorruit en door haar arm... Het was waarschijnlijk een valwind, want de bomen waren bewezen onderhouden en er was verder geen raar weer of zo.

Maar die paniek als je iets ziet roken, de auto niet uitgeraken... Daarom was het goed om vrij snel zelf achter het stuur te kruipen. Maar het doet wel wat met je...

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 09:38

Was dit in de bocht van den bosch richting waalwijk die afslag? Heb daar laatst meer ongelukken gezien.
Beterschap met revalideren, fijn dat je er nog bent :)

L0veMyHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 09:42

Wat heftig! Heel veel sterkte nog!

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 09:44

Jeetje, wat heb jij een geluk gehad!!
Hoop dat je er geestelijk ook weer snel helemaal boven op komt!

Heb je heel toevallig nog gegevens van de mensen die je geholpen hebben?? Zou me voor kunnen stellen dat die het erg kunnen waarderen als ze weten dat je er ondanks alles toch goed vanaf gekomen bent!

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-16 09:52

Tieneke: wow heftig zeg!, ik heb nog niet weer auto gereden, maar ga een afspraak maken met mijn oude rij instructeur, mocht ik weer panieken, kan hij ingrijpen, bovendien mag ik nu niet autorijden Ivm de medicatie

Desty: ja dat is inderdaad die bocht.. Er gaat een onderzoek komen waarom er daar zoveel ongelukken gebeuren.

Kentaro: ja, gelukkig heb ik gegevens van deze beste mensen.. Mijn moeder heeft ze al gesproken, bizar genoeg waren hun enkele weken ervoor ook getuigen van een soortgelijk geval, in de zelfde bocht.

Zelf heb ik ze nog niet gesproken, maar ga volgende week wel fftjes bellen, het valt me behoorlijk zwaar om er nu over te praten, en een bericht sturen vind ik zo ehh onpersoonlijk.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 09:58

Een heel goed idee, om met je instructeur te gaan rijden!
En wat fijn dat je de gegevens hebt van die mensen en je moeder ze al op de hoogte heeft gesteld!! Ze weten nu hoe het met je gaat, dan kun jij wanneer jij daar aan toe bent altijd nog een keer bij ze langs!
Wel bizar zeg, dat dit de tweede keer is dat ze getuigen zijn van zo'n ongeval en dan ook nog eens op dezelfde plaats -O-
Heel veel sterkte!!

nikilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 13:14

Jeetje, wat naar zeg..
Heel veel sterkte, zowel met de pijn als met de schrik. :(:)

Ik heb iets soortgelijks meegemaakt, het had in de ochtend geregend en ik reed met mijn vriend naast me in de avond naar een verjaardag.
Uiteindelijk reden we op een grote rotonde af, waar ik moest afremmen omdat er auto's aankwamen.
Afijn, we gingen ( volgens mijn vriend ) Met max 30 over de rotonde ( een grote, niet de kleine versie )
en toen we eraf gingen verloor ik ineens alle controle, auto was ook in de slip geraakt.
Achteraf bleek er klei op de weg te liggen.
Voor ik het wist stonden we omgekeerd, tussen 2 bomen, stil voor de sloot.
Mijn auto was dus ook gaan draaien, en over de stoep geklapt, maar wonder boven wonder niet omgevallen/tegen een boom gereden/de sloot ingegleden.

Er niks mis met mijn auto om te zien,
ik stond helemaal te shaken maar van mijn vriend moest ik gelijk instappen en rustig achteruit de berm uitrijden.

Daar ben ik achteraf blij mee, ik durf nu nog steeds amper door bochten, ik rijd heel langzaam en ben nog altijd bang dat er iets gebeurd. Zeker als het geregend heeft ga ik klemmend met mijn kaken en zo langzaam mogelijk door de bocht, en ook bij andere mensen klem ik mij vast aan de deur.

Afijn, rustig naar huis gereden, mijn stiefvader heeft mijn auto de volgende dag gelijk nagekeken in de garage en het enige was dat er 1 velg een beetje krom was ( Die dus als eerste tegen de stoep was geknald ) dus die heb ik laten vervangen.

Wat ik hiermee eigenlijk wil zeggen is, dat ik, ondanks dat mijn situatie veel minder heftig was, ik wel weet hoe je je een beetje moet voelen.
De schrik, de angst.

Goed van je dat je met je oude rij instructeur wilt gaan rijden :)

Ik wil je nogmaals veel sterkte toewensen :(:)

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 13:22

Ik dacht de bocht al te herkennen.. Echt een rotpunt!

Gelukkig ben je er goed vanaf gekomen !