afvallen dmv 'reclame-sites' op FB

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 21:42

Een vriendin van mij heeft een dergelijke pagina op Facebook. Ze is geen gecertificeerd personal trainer of diëtiste, en denk ook niet dat zij de enige is. Zo vraagt ze ons ook om met hartjes te reageren zodat het voor mensen niet zo'n grote drempel is om ook te reageren. >;) Er zal op Facebook dus echt meer mensen rondlopen die op deze manier geld willen verdienen voor iets waar ze totaal geen verstand van hebbben.

Ik like haar pagina dan ook niet en doe er niet aan mee.

Het is gewoon marketing en geldklopperij. Doe gewoon je eigen onderzoek naar wat wel en niet voor je werkt en ga via bekende sportprogramma's zoals met Fitnessblender aan de slag. Afvallen en gezond bezig zijn hoeft helemaal niet duur te zijn en al helemaal niet moeilijk.

Over het algemeen moet je een dieet dat bepaalde dingen rigoureus uit je voedselpatroon haalt echt vermeiden en eerder hard van wegrennen. Ook detoxen, sapjes etc. is gewoon allemaal marketing en de grootste onzin die er bestaat. Waar zijn je nieren en lever dan nog voor? 8)7

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 21:46

MiniMaxi schreef:
Ik zie ze van herbalife en juice-plus langskomen. Herbalife is er wat opener over dan juiceplus. Ik vind het erg prijzig en het komt op vooral shakes en pillen slikken neer. Aangevuld met fruit. Afhankelijk van hoe streng je het wilt doen of je wel of niet een normaal avondmaal kan eten...

Herbalife stimuleert juist een normale avondmaal. Juiceplus raadt max 600kcal aan, maar Herbalife zegt juist gewoon s avonds eten. En nee dan niet elke avond drie pizza's achteroverwerken, maar gewoon normaal avondeten. Om 10u een klein gezond tussendoortje en rond 15u een gezond tussendoortje. Pillen zij er idd, maar niet verplicht. Maar die tussendoortjes kreeg ik dus al niet weg, zat er gewoon te vol voor.

Edit: Punt is imo dus ook dat je in die periode vooral gaat kijken wat je voeding was en wat je wil. Vind je weg in wat je wel en niet kan eten en vindt een manier. Tuurlijk kun je een keertje patat eten of noem maar op, maar beperk de volgende dag door bijv. niet nog een keer een vette hap te nemen. En gebak mag ook, maat eet die avond niet ook nog eens een zak chips weg bij wijze van.
Laatst bijgewerkt door Sammie op 17-08-16 21:49, in het totaal 2 keer bewerkt

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 21:46

Klopt en voor de gangbare producten van Herbalife loop ik dan ook niet warm. Maar de sportshakes zijn ontzettend goed en die gebruiken veel serieuze sporters sowieso naast goede voeding. Prima werk wat mij betreft.
Herbalife mag ook niet 'in your face' gepromoot worden. Ook erg fijn.