thanks! Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
thanks!
De WA+ is weer goedkoper maar de gewone WA dan weer duurder
maylotje schreef:Het is je leeftijd in combinatie met het feit dat je geen schadevrijejaren hebt. Ik ben zelf ook 20 nog niet heel lang mn rijbewijs en aan het kijken voor een auto. Zou ik een deawoo matiz nemen uit 2000 zou ik zelf per maand bij de goedkoopste verzekeraar (Zekur in mijn geval) zou ik €80 kwijt zijn. Gaat mijn broer die zelfde auto verzekeren bij dezelfde maatschappij hij is wel 6 jaar ouder heeft al 8 jaar zn rijbewijs maar geen schadevrijejaren is hij maar €30 kwijt. Wij wonen allebij in de drukte van Den Haag dus dat is ook niet het verschil. De wereld van het verzekeren is zeer vaag! Ik loop nu te twijfelen of ik wel een auto wil kopen als het zoveel moet kosten.

maylotje schreef:Kiwiwitje ik snap ook best dat een grote stad meer risico's met zich mee brengt dan een dorp. Maar vond het vooral opmerkelijk dat je als je ouder bent maar geen schadevrijejaren hebt alsnog goedkoper uit bent voor exact het zelfde.
1x voor 3 km te hard en 1x voor 4 km te hard. Na correctie.

Sammie schreef:Volgens mij kun je tegenwoordig je schadevrije jaren maar op 1 auto hebben staan, met een overgangsperiode van 6 weken.
) en dat betrof 4 verschillende verzekeringen en je mocht het maar op 1 auto in zetten. Met dan die overloop van 6 weken ivm verkoop vorige auto etc. Daarna val je dus (bij deze verzekeringen) gewoon in het hogere segment en dat gaat automatisch, je krijgt dus geen bericht hierover.