Yvette81 schreef:Mijn ex had ook regelmatig van dit soort fratsen. Niet echt vreemd gaan, maar wel zaken doen die mij verdriet doen. Dit soort gedrag accepteer ik nooit meer.
Dus, je kunt met hem praten. Boos op hem worden. Een 'break' inlassen. Maar als het niet goed voelt voor jou, waarom zou je dan Door gaan met de relatie?
Geheimzinnig doen over smsjes, chatten via MSN, mailen etc. Dat zijn de zaken die mijn ex deed. Misschien niet met de intentie bij me weg te gaan of fysiek vreemd te gaan. Maar wel een soort van verleidingsspel spelen met andere meisjes. En wanneer ik er iets van zeg me terug geven dat ik chagrijnig ben, niet gezellig doe en steeds ruzie maak. Tsja. Hoe zou dat toch komen?
Wil niet zeggen dat je direct de relatie moet beëindigen. Misschien weet hij nu Hoe hij zich wel respectvolle moet gedragen en blijft het hierbij.
Succes meid. En sterkte.
Wat een ontzettend vervelende situatie zeg, blij dat je daar nu uit bent! Snap nooit zo goed hoe mensen dit diegene, waarvan ze beweren van te houden, aan kunnen doen.