Nieuwe telefoon, maar welke?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

jorika1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-16 19:15

Ik ben zelf heel erg tevreden met Nokia Lumia's.
Heb er nu 3 waarvan er twee oude als reserve in de kast liggen met nagenoeg geen krasje ondanks dat ze dagelijks van hot naar her geslingerd worden... En de meest gekke situaties hebben meegemaakt ~~}>
Batterij moet ik om de dag opladen, je hebt wel minder app's als met een ander besturingssysteem.
Whatsapp en facebook enzo allemaal wel. Maar Pokemon Go bijvoorbeeld niet... :(

ElSea

Re: Nieuwe telefoon, maar welke?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-16 19:38

Allemaal heel erg bedankt voor jullie hulp! Ik typ dit vanaf mijn nieuwe telefoon, een Motorola Moto G4. Ik hoop dat ie een lang en gelukkig leven tegemoet gaat hier.

JPS

Re: Nieuwe telefoon, maar welke?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 19:59

Goede keuze, veel plezier ermee!

Incroyable

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-16 01:10

Hoi TS, ik kom nu net dit topic tegen want ik wil ook een Motorola Moto G4 gaan kopen. Ik vroeg me alleen af, hoe is de camera? Hij heeft namelijk alles wat ik wil, alleen de camera moet ook goed zijn (ik heb nu de s4 mini, deze camera is redelijk bagger).
Ik hoop dat je mij hier antwoord op kunt geven :)

ElSea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-16 08:05

jolijn2001 schreef:
Hoi TS, ik kom nu net dit topic tegen want ik wil ook een Motorola Moto G4 gaan kopen. Ik vroeg me alleen af, hoe is de camera? Hij heeft namelijk alles wat ik wil, alleen de camera moet ook goed zijn (ik heb nu de s4 mini, deze camera is redelijk bagger).
Ik hoop dat je mij hier antwoord op kunt geven :)

Hoi!
Ik heb hem nu een tijdje en vind de camera mwah. In perfecte omstandigheden maakt ie hele mooie foto's maar zodra er te weinig licht is is het bagger. In m'n profiel is die foto van mijn paard met hoofdstel gemaakt met deze telefoon, maar ook dit bijv:
Afbeelding