Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
superauke schreef:Gewoon steeds minder reageren en het een beetje "dood laten bloEden" zegmaar

Ailill schreef:Mag ik, als man zijnde, opmerken dat dit een bijzonder flauw topic is en dat de reacties getuigen van weinig ruggengraat?
Zonde.

SindyKaya schreef:Snorlex schreef:Nou als er iets geregeld moet worden met vervoer wil ik ook graag een beetje rap reactie
Maargoed, ik ga niet spammen. Ik bel liever.
Verder ga ik mee met jennifuur.
Er moest overlegd worden voor woensdag, de dag dat ze mij zo 'spamde' was het vrijdag....

romyloverrr schreef:Misschien een onzeker meisje Petra, zonder veel vrienden. Waardoor ze zich veel te veel aan jou vastklemt? En dat ze dingen heeft doorverteld omdat er dan opeens wel even geluisterd werd naar wat ze te zeggen had en wel even belangrijk leek? Als dit zo is zou ik echt voor een heel voorzichtige aanpak gaan zonder rusie, lijkt me nu al een onzeker meisje met weinig vrienden. Maar ik ben afgelopen jaar echt veranderd naar het maar geen rusie willen maken en maar het proberen netjes op te lossen. Zeker met mensen die al problemen hebben. En zeker niet via de app rusie maken, gewoon liever even bellen. Je wilt niet weten waar alleen maar appen en rusie uiteindelijk toe kan leiden. Maar misschien ben ik ook te angstig voor dat soort dingen geworden.
Je zou wel kunnen zeggen "ik voel me onprettig bij de vele berichtjes". Petra zal het hoe dan ook wel rot vinden, maar heeft dan in elk geval geen grotere onzekerheid of hekel naar zichzelf gekregen.Snorlex schreef:Ach je leest toch ook wel in de app dat die meid super onzeker is "we gaan toch wel hé woensdag".
Lekker simpel, ik denk dat dit verhaal twee kanten heeft.
Iets meer dan "nee ben kapot moe" kan er ook wel vanaf als je vriendinnen bent. Geef dan aan wanneer je wél even tijd hebt
Ookal is het vrijdag en gaan jullie woensdag pas, misschien is zij afhankelijk van anderen die het nu wel moeten weten.
Ze stuurt veel appjes maar ook op verschillende tijdstippen, tijdsbestek van bijna 24 uren. Het blijft "stalken" maar is iets anders dan iedere 10 minuten een appje.
Dat je er geen zin in hebt en het gedram zat bent, dikke prima. Maar doodbloeden is sneu. Speek het uit face to face (dat je deze vriendschap nergens heen ziet gaan).
moet je me even een pb sturen. JPS schreef:Ik begrijp dat je geen vertrouwen meer in haar hebt. Als je de vriendschap wilt beëindigen is het wel zo volwassen om haar eerlijk uit te leggen waarom je niet verder wilt. Anders doe je haar én jezelf tekort.
xPabloBokt schreef:Ailill schreef:Mag ik, als man zijnde, opmerken dat dit een bijzonder flauw topic is en dat de reacties getuigen van weinig ruggengraat?
Zonde.
Ik heb niet gereageerd in dit topic verder maar ben nu wel benieuwd.
Kun je deze mening onderbouwen? Waarom vind je dat?
Anoniem schreef:Amen. Dit bedoel ik dus.Ben ik de enige die het ontzettend flauw vindt om gewoon te laten doodbloeden? Ik bedoel, nu doet ze vervelend, maar TS zegt dat ze ook goede momenten gehad hebben. Zo beëindig je een vriendschap toch niet? Vind dat echt heel laag. Zo moeilijk is het niet om een berichtje met uitleg te sturen of beter nog, even face to face een gesprek te voeren.
Ailill schreef:Anoniem schreef:Amen. Dit bedoel ik dus.Ben ik de enige die het ontzettend flauw vindt om gewoon te laten doodbloeden? Ik bedoel, nu doet ze vervelend, maar TS zegt dat ze ook goede momenten gehad hebben. Zo beëindig je een vriendschap toch niet? Vind dat echt heel laag. Zo moeilijk is het niet om een berichtje met uitleg te sturen of beter nog, even face to face een gesprek te voeren.
Ik ga zo absoluut niet met mijn vrienden/kennissen om. Als wij een probleem hebben spreken we dit uit, luisteren we naar elkaar en zoeken we samen naar een oplossing. Simple as that.
, moest 3 keer kijken of ik het goed gespeld had, heb ook een brillll nodig trouwens).
Ookal snap ik dat het heel vervelend is.