overpriced.. wegenbelasting en brandstof...
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
LadyMadonna schreef:Sowieso gezond eten... Een gerecht helemaal zelf maken betaal je meer voor dan uit een pakje
of uit blik of uit de vriezer.
Het zijn twee lapjes stof dat door een machine aan elkaar genaaid kan worden, hoe duur kan dat nou helemaal zijn amoj schreef:Maandverband inderdaad, water uit de supermarkt, gezonde dingen zoals fruit of groentes...
Is toch raar dat je voor een euro een broodje Hamburger hebt maar met die euro je in de winkel nog geen stukje vlees kunt kopen...
Flowery schreef:amoj schreef:Maandverband inderdaad, water uit de supermarkt, gezonde dingen zoals fruit of groentes...
Is toch raar dat je voor een euro een broodje Hamburger hebt maar met die euro je in de winkel nog geen stukje vlees kunt kopen...
Ik haal mijn hamburgers voor 1 euro per stuk gewoon bij de AH en de Deen hoor

Tivoli schreef:Sjolvir schreef:blauwe bessen waren vorige week 1.49 voor 250 gram bij de lidl, heb er cupcakes mee gebakken en pannekoeken, jummie!
Daarom zei ik ook, wanneer het niet in de aanbieding is
Lotus83 schreef:moonsparkle schreef:De afhaal Chineesvoor dat geld kan ik ongeveer een week eten met 2 personen. Maar ik heb er wel trek in
Ik was van de week krap 10 euro kwijt incl bezorgen..., 2 dagen van gegeten, dus nee, vind ik niet duur