Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
moonfish13 schreef:Die is er nu toch?![]()
Ik voelde me er zo rot over, zenuwen gierden door mijn lijf nog van de schrik.
Mijn paardenschoenen waren echt te kapot en ik moest nu echt nieuwe.
Bij de decathlon vorige keer goedkope gescoord die het erg lang gedaan hebben.
Dus ik dacht zinnen verzetten, hop schoenen kopen voor mijn voeten echt open gaan.
Ehhh.. Ja, sta je daar met een lekke band.
Op een plek waar je auto gegarandeerd weg/vernield/afgefikt is als je hem er laat staan s'nachts.
De amsterdam arena is bij het ajax stadion, daar waar al vele ME acties geweest zijn met voetbal en s'nachts gewoon geen plek voor je scooter of auto.
Treinstation Amsterdam bijlmer zit er, zegt genoeg denk ik.
Ik heb hem ook geparkeerd voor de winkel zelf, auto's moeten in de garage maar ik kan overal komen dus dat doe ik ook.
Parkeren in amsterdam in een garage uit zicht doe ik gewoon niet, mij te jatgevoelig.
De alarmcentrale was drama, mijn naam tig keer verkeerd invoeren, polisnummer niet kunnen vinden en de mooiste:
Ik weet niet of we u met uw invalidevoertuig kunnen laten ophalen.![]()
Say whut?! Ik betaal premie voor all risk mét pechhulp en jij verteld me dat ik hier mogelijk niet weg kom?!
Ik heb haar gezegd dat ze het maar mooi ging regelen, dat dat ding hier niét bleef staan vannacht.
Verder was mijn polis niet te vinden, zelfs met 5! man personeel niet, dus kon ze weinig voor mij doen.![]()
Ophalen kon maar wat de kosten zouden zijn wist ze niet.
Heb haar gezegd dat ik gewoon verzekerd ben, dat deze groene kaart 1,5 week oud is en dat ze maar gewoon een berger moesten sturen.
Nouja 5 telefoontjes en een half uur verder kwam het magische zinnetje: ze zijn er met een half uur tot drie kwartier.
Toen Bergnet arriveerde bij de weg ben ik ingestapt en heb m naar de weg gereden, hij kon er anders niet bij en ik dacht dat hij mijn auto niet zou herkennen.![]()
Vanaf dat moment was het wel hilarisch.
Met lossen ging ie door de handrem, dus ik erop geklommen en ingestapt en voet op de rem, en hij de boel laten kantelen zodat ik eraf kon rijden, doodeng gevoel.![]()
Mijn broertje gieren van het lachen, hij had de buurman er ook al gezegd te wachten onder het mom leedvermaak.![]()
Grappige was ook het gesprek over Canta's, die rode 45 km autootjes.
Bij de eerste keer zo'n ding bergen ging zijn werkschoen vast bij het pedaal en reed hij dat ding zo met flink gas de achterkant van zijn truck in.![]()
Levensgevaarlijk vond hij ze en ze waaien om zegt hij.![]()
Oh, en hij heeft eens een inbreker weggejaagd bij zijn buren na een dienst met een koevoet, dus mijn avontuur van vannacht vond hij wel vermakelijk.