BKonline schreef:De roddel komt van iemand af die ik incidenteel een paar keer heb gezien en waar ik geen (vriendschaps) relatie mee heb. We hebben contact wegens een derde persoon en de relatie tussen mij en deze derde persoon is goed. Daar heeft ze naar mijn idee moeite mee. Wegens omstandigheden kan ik deze derde persoon hierover niet inlichten. Ik wil haar hierbij in bescherming nemen want dit zou haar veel zeer doen. Ik sta nu op het punt de vriendschap met deze derde persoon los te laten omdat de venijnigheid van de roddelaarster steeds erger wordt en ik er zelf last van begin te krijgen.
Tja, dan lever je die derde persoon, waar je dus wel een vriendschappelijke relatie mee hebt, uit aan diegene die roddels verspreid. Daar zou ik eens een hartig woordje mee gaan praten (en even stiekem opnemen met je mobiel) en direct daarna even naar die derde persoon om de situatie uit te leggen.
Verder heb ik die persoon gevraagd of hij in het vervolg over me wilt roddelen als ik erbij ben.. zo dat ik ook alle nieuwtjes over mezelf kon horen
hij kon dit grapje niet waarderen en negeert me al een aantal weken..