- spaghetti - als mijn pony's aan komen galopperen als ik ze roep - als burito in bed rollen
Qleke
Geplaatst: 03-08-16 15:14
- Het gevoel van een warme zomerdag, die 's ochtens nog net te fris is, maar je weet dat hij heel warm zal worden... (met daarbijhorende fel blauwe hemel )
- Mijn paard dat hinnikt als ik toekom op stal!
meganx
Geplaatst: 03-08-16 15:15
*Mijn moeder gelukkig zien *mijn vriend dicht bij me hebben *blythe die jeukloos is en me komt begroeten op de weide * regen in de avond, tikt heerlijk op het raam ! *een dagje vrijaf *de honden gelukkig zien *warme chocomelk of thee en dan een koek om in te soppen
- op zondagavond vroeg in bed liggen en het buiten regentvwaardoor die geur in de slaapkamer hangt. - ontbijten in het weekend (in badjas) met warme broodjes, verse jus en cappuccino. - fietsen in de zon met muziek op - als ik nieuwe bloemen heb gekocht voor in huis en ze op de vaas staan. - als ik andere mensen ergens mee kan helpen waardoor het beter met ze gaat!
Cliënten die blij zijn als je komt, en je dankbaar zijn voor het werk wat je hebt gedaan voor ze
_Nancy
Geplaatst: 05-08-16 07:50
- De WC rol meteen goed afrollen - De katten zich zien wassen of heerlijk gestrekt zien liggen - In de auto met goede muziek aan - Een kampvuurtje en dan heerlijk in t vuur staren - In een prachtig natuurgebied even zitten/stilstaan en om je heen kijken - Een vroege, koele, ochtend met een opkomend zonnetje - Op de bank zitten met een kop thee voor het raam met kei harde regen
Als ik aan al deze dingen denk, voel ik me al weer helemaal top!
eroslover
Geplaatst: 24-08-16 15:27
Dit heerlijke weer en mijn zoontje die steeds meer kan
* mijn werk kinderen die mij gemist hebben en het liefst niet meer loslaten * dezelfde kids zien genieten en op zien groeien * mijn jonge pony die sites fijner gaat lopen *schoon beddengoed * uurtje zwemmen en nergens aan denken. *dat mijn opa en oma er nog zijn
-Een vakantiestalling voor je paard voor een droomvakantie vinden -Vanwege uitvallen van een afspraak met dit weer een uurtje eerder naar huis kunnen -Vanavond gewoon voor de leuk paardlief eens wassen -Niet hoeven te koken omdat je vorige week je uit hebt staan sloven en genoeg voor een weeshuis hebt ingevroren.
- Als je net op tijd binnen bent voor een regenbui - Dat je nieuwe douchegel heel lekker blijkt te ruiken - Onverwachts uit eten gaan - Dat de zon opkomt terwijl je in de auto zit - Een dag zonder plannen